Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21450526
1
Perioada de actualizare
de la
11.07.2025 10:25
până la 15.07.2025 15:00
până la 15.07.2025 15:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
15.07.2025 15:00
până la 18.07.2025 17:00
până la 18.07.2025 17:00
3
Licitaţie
21.07.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
30 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 iul 2025, 10:25 - 15 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 iul 2025, 15:00 - 18 iul 2025, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de întreținere a echipamentului informatic (reîncărcare, regenerare cartușe și mentenanță imprimante)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 10:25
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 10:25
Achizitii.md ID
21450526
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Lot 2: Servicii de încărcare și regenare cartușe
Buget: 15000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017
11.07.25 10:25
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
11.07.25 10:25
experienta similara.docx
Documentele la ofertă
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achizție
11.07.25 10:25
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
11.07.25 10:25
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK