Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21450375
1
Perioada de actualizare
de la
11.07.2025 08:03
până la 21.07.2025 10:30
până la 21.07.2025 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
21.07.2025 10:30
până la 31.07.2025 08:30
până la 31.07.2025 08:30
3
Licitaţie
01.08.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 114 393,05 MDL
Perioada clarificărilor:
11 iul 2025, 8:03 - 21 iul 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
21 iul 2025, 10:30 - 31 iul 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a drumurilor și curților blocurilor în cadrul programului Bugetul Inițiativelor Civice 2025 din or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 8:03
Data ultimilor modificări
15 iul 2025, 8:32
Achizitii.md ID
21450375
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Asfaltarea drumului din str. Mircea cel Bătrîn
Buget: 1139335.65 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de pavare a drumului de acces pe str-la Mihai Eminescu
Buget: 599215.44 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lucrari de pavare a curtii blocului pe str. Mihai Eminescu №31
Buget: 191501.98 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
11.07.25 08:03
anunț de participare bic 2025.pdf
anunț de participare bic 2025.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
11.07.25 08:03
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-declaratie_beneficiari efectivi
11.07.25 08:03
Data:
11 iul 2025, 12:55
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Buna ziua,
Atasati caietele de sarcini desfasurate cu norme si resurse F5.
Multumesc anticipat!
Răspuns (14 iul 2025, 08:10):
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ANEXA 23 Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare)
Data:
14 iul 2025, 13:18
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Buna ziua,
Atasati caietele de sarcini desfasurate cu norme si resurse F5.
Multumesc anticipat!
Răspuns (15 iul 2025, 08:35):
Bună ziua, Formularele de deviz nr. 1 desfasurate sunt atașate la fiecare lot în parte
Data:
15 iul 2025, 11:49
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua,
Garantia pentru oferta sub forma de garantie bancara se permite??
In anunt participare este indicat doar transfer la contul Beneficiarului!
Răspuns (16 iul 2025, 15:37):
Solicitam respectuos sa respectati caietului de sarcini. Se va accepta doar transfer la contul specificat in documentatia de atribuire
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK