1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2025 18:31
până la 24.07.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2025 09:30
până la 04.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 542 945,46 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2025, 18:31 - 24 iul 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2025, 9:30 - 4 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2025, 18:26
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
2 542 945,46 MDL
Achizitii.md ID
21450339
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
6 aug 2025 14:09 - 31 dec 2025 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea I.E.T. nr. 1 din mun. Hîncești etapa II CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
10.07.25 18:31
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
10.07.25 18:31
anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025.signed.pdf anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025
10.07.25 18:31
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
10.07.25 18:31
anunț de participare (modificat 18.07.2025).signed.pdf anunț de participare (modificat 18.07.2025).signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare (modificat 18.07.2025)
18.07.25 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 1 949 989,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări