1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2025 15:16
până la 21.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 10:00
până la 01.08.2025 10:30
3
Licitaţie
de la 04.08.2025 15:00
până la 04.08.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 916 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2025, 15:16 - 21 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 10:00 - 1 aug 2025, 10:30
Începutul licitației: 4 aug 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Calculatoare All-in-One
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Gutu
Telefonul de contact
82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2025, 15:10
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 16:18
Valoarea estimată (fără TVA)
2 916 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
29 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21450011
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
3 aug 2025 15:15 - 31 dec 2025 15:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2 916 666,67 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2 duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.07.25 15:16
3 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
10.07.25 15:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fors-Computer

Preţul ofertei: 2 811 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DigitalScan-X

Preţul ofertei: 3 097 375 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 3 498 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Calculatoare All-in-One
Data:
11 iul 2025, 16:18
Subiectul întrebării:
Bunurile vor fi livrate în termen de până la 60 de zile din data înregistrării Contractului la Trezoreria Regională Chișinău
Întrebare:
Stimați membri ai comisiei de evaluare, În cadrul documentației de atribuire este prevăzut termenul de livrare de până la 60 de zile din data înregistrării Contractului la Trezoreria Regională Chișinău. Ținând cont de natura echipamentului ce urmează a fi livrat și de particularitățile logistice internaționale, vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea extinderii termenului maxim de livrare la 90 de zile. Această ajustare ar permite ofertanților să acceseze opțiuni logistice mai eficiente din punct de vedere al costurilor, ceea ce ar putea duce la o reducere semnificativă a prețului echipamentului oferit. Prin urmare, extinderea termenului ar putea contribui la economisirea fondurilor bugetare și ar permite participarea unui număr mai mare de ofertanți, sporind astfel concurența în cadrul procedurii. Vă rugăm să ne comunicați dacă această modificare poate fi avută în vedere și, în caz afirmativ, dacă va fi emis un document de clarificare în acest sens. Vă mulțumim anticipat pentru atenție și colaborare.
Răspuns (14 iul 2025, 10:57):
Buna ziua, Vă mulțumesc pentru întrebarea adresată. Totodată vă informăm că termenul de 60 de zile a fost stabilit pentru a evita ulterioare dificultăți de executare a contractului și încadrarea în termenii bugetari de recepționare și achitare a bunurilor, în cazul unei evetuale contestații.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări