1
Perioada de actualizare
de la 09.07.2025 14:26
până la 18.07.2025 15:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2025 15:00
până la 25.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 978 442 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2025, 14:26 - 18 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2025, 15:00 - 25 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Tehnica de calcul, conform documentatiei de atribuire

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Pestereanu
Telefonul de contact
022025907
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2025, 14:17
Data ultimilor modificări
9 iul 2025, 16:35
Achizitii.md ID
21448667
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202507091425_DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
9.07.25 14:26
202507091425_Declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
9.07.25 14:26
202507091425_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
9.07.25 14:26
Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Modificat
9.07.25 16:35
Data:
9 iul 2025, 15:20
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa indicati cite % constituie garantia bancara si rechizitele bancare unde se poate de transferat. Multumim.
Răspuns (9 iul 2025, 16:33):
Buna ziua. Atasam un nou anunt de participare unde va fi indicat garantia pentru oferta si garantia de buna executie a contractului. O zi buna.
Data:
10 iul 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Demonstrarea provenientei bunurilor livrate
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa explicati necesitatea solicitarii cu nota obligatoriu a actelor care demonstreaza provenienta bunurilor prin prezentarea actelor de achizitie a marfii (de altfel, se subintelege dorinta de a solicita la sfirsit "un cadou" dupa vizualizarea facturilor si declaratiilor vamale si calcularea profitului companiei castigatoare). De altfel - pentru a va asigura ca bunurile vor fi originale ati putea solicita drept acte obligatorii de a fi depuse impreuna cu oferta, de ex. - autorizatie de la producator, de centru de servicii autorizat pentru brandurile ofertate si chiar si certificate de conformitate a bunurilor etc.
Răspuns (10 iul 2025, 10:40):
Buna ziua. Necesitatea solicitarii documentului respectiv este indicata chiar in descrierea cerintei, in caz ca cerinta era analizată atent si nu "printre rinduri", adica anume demonstrarea provenienței mărfii. Ceea ce tine de "subintelegerile descoperite” de Dvs, Vă rugăm să va abțineți de la niște insinuări, care din ce intelegem, nu au legătură cu realitaea. Referitor la calcularea profitului companiei, specificam că nu s-a solicitat ca prețurile să fie vizibile (de procurare, transport, devamare, ș.a), iar facturile pot fi prezentate foarte usor si fără a fi vizibile prețurile (daca e sa vorbim strict de facturi). Mai mult ca atit, pe lingă facturi, in cerinta clar este stipulat ca pentru a demosntra provenienta marfii puteti prezenta si...”contracte de colaborare, declarații vamale, certificate de origine de la producător, ș.a.”, drept urmare chiar și autorizația de la producător, de care menționați Dvs, se încadrează în cerința solicitată de AC, atita timp cit ea va fi completata cu informatia necesara prin care se va demonstra provenienta marfii livrate. În concluzie Vă rugăm sa plasați clarificările cu scopul de a obține informațiile necesare perfectării ofertelor, fără a le combina cu diferite insinuări, care nu-și au rostul. Sperăm că am fost destul de expliciți, iar în caz că aveți și alte neclarități nu ezitați să le expuneti. O zi buna
Data:
10 iul 2025, 15:45
Subiectul întrebării:
Demonstrarea provenientei bunurilor livrate
Întrebare:
Daca in documentatie ati fi indicat SAU atunci cand ati enumerat actele care vor fi solicitate - ar fi fost cu un cu totul alt sens decat atunci cand ati enumerat actele prin virgula - fapt ce denota ca toate acestea trebuie sa fie prezentate. Si totusi - drept clarificare va rugam sa ne raspundeti la urmatoarea intrebare - CARE ESTE ROSTUL PREZENTARII ACTELOR ENUMERATE DE DVS LA LIVRAREA MARFII? Va multumim.
Răspuns (10 iul 2025, 16:34):
Nu este necesar de indicat ”sau” atit timp cit actele respective sunt incluse in paranteza și cu atit mai mult indicată și sintagma ș.a. - și altele. Avind in vedere ca nu este clar pentru dvs cerinta respectiva incercam sa o explicam: La momentul livrării bunurilor, vânzătorul trebuie să prezinte o serie de documente care să ateste clar de unde provin bunurile respective. Aceste documente pot fi, de exemplu: contracte de colaborare, facturi, declarații vamale, certificate de origine eliberate de producător, și altele similare. Pe scurt, această cerință urmărește să garanteze transparența și verificabilitatea provenienței bunurilor în momentul livrării, evitând astfel probleme legate de origine, fraudă sau neconformitate.
Data:
10 iul 2025, 17:35
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Calculator All in One
Întrebare:
Doi cei mai mari vendori nu detin astfel de All in One de 24 inch cu frecventa 100Hz, este posibil de livrat All in One cu rata de 75Hz?
Răspuns (11 iul 2025, 16:03):
Buna ziua. Toți cei mai mari producători internaționali de All-in-One include în portofoliul lor modele cu specificațiile solicitate, inclusiv diagonală de 24 inch și rată de refresh de 100 Hz sau mai mult. Prin urmare nu se acceptă o rată de 75 Hz.
Data:
10 iul 2025, 17:38
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Calculator All in One
Întrebare:
Toate modele de All in One detin maximum 2 sloturi de memorie operativa, pentru a oferi regim dual-channel, si avind un slot liber nu este posibil, cum sa intelegem aceasta cerinta?
Răspuns (11 iul 2025, 16:05):
Buna ziua. Prin cerința formulată în documentația tehnică, se solicită ca dispozitivul să fie dotat cu 2 sloturi de memorie RAM, dintre care unul să fie ocupat cu un modul de min. 16 GB, iar celălalt să rămână liber pentru eventuale extinderi. Important este ca în cazul în care va fi instalat ulterior un al doilea modul de memorie compatibil, sistemul să fie capabil să activeze și să funcționeze în mod real în regim dual-channel.
Data:
10 iul 2025, 17:41
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 2 - Calculator de birou (statii de lucru pentru dotarea operatorilor din cadrul dispeceratelor IMSP CNAMUP)
Întrebare:
Fiabilitate:Stația de lucru trebuie să fie proiectată pentru funcționare 24/7, fără întreruperi. Cum operatorul economic ar putea demonstra aceasta cerinta?
Răspuns (11 iul 2025, 16:07):
Buna ziua. Calculatoarele date vor fi utilizate în call center unde vor funcționa 24/7 fără întreruperi și din motivul dat au fost solicitate ca să fie certificate conform unui din standarde MIL-STD-810H sau IEC 60068 care ne poate garanta durabilitatea și fiabilitatea pe termen lung a stațiilor de lucru.
Data:
10 iul 2025, 17:44
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 2 - Calculator de birou (statii de lucru pentru dotarea operatorilor din cadrul dispeceratelor IMSP CNAMUP)
Întrebare:
Solicitati standart MIL-STD-810H sau IEC 60068, doar ca aceste standarte se refera mai mult la laptopuri, un workstations nu detine stfel de standarte? sau solicitati statie de lucru laptop sa fie?
Răspuns (11 iul 2025, 16:08):
Buna ziua. Dorim să menționăm că aceste standarde sunt aplicabile și pentru echipamentele desktop, inclusiv stațiilor de lucru și nu doar pentru echipamentelor mobile precum laptopurile. Solicităm ca aceste echipamente să fie certificate conform unui standard pentru a asigura un echilibru optim între fiabilitate și durabilitate. Totodată dorim să subliniem ca produsul oferit trebuie să fie un Desktop PC și în nici un caz laptop.
Panou Interactiv
Data:
11 iul 2025, 09:22
Subiectul întrebării:
Panou Interactiv
Întrebare:
Utilizarea tehnologiei ADS-IPS LCD pentru panoul interactiv. În acest context, există o flexibilitate în alegerea unei tehnologii alternative, cum ar fi panoul VA?
Răspuns (11 iul 2025, 16:09):
Buna ziua. Tehnologia ADS-IPS LCD este solicitata pentru o calitatea mai buna a imaginii. Tehnologia VA nu va fi acceptata.
Panou Interactiv
Data:
11 iul 2025, 09:23
Subiectul întrebării:
Panou Interactiv
Întrebare:
Referitor la porturile de comunicare menționate (RS232 In, RS232 Out, RS485), Care este scopul lora ? Sunt acestea necesare strict în această formă sau există posibilitatea de a utiliza soluții alternative de conectivitate care să îndeplinească aceleași cerințe tehnice?
Răspuns (11 iul 2025, 16:10):
Buna ziua. Porturile de comunicare menționate (RS232 In, RS232 Out, RS485) sunt importante și vor fi utilizate conform destinației lor tehnice în cadrul sistemului de conferință. Acestea sunt necesare pentru integrarea funcțională a camerei în infrastructura existentă.
Data:
13 iul 2025, 16:19
Subiectul întrebării:
Procesor: min. 8 nuclee /12 fire , frecventa min. in regim turbo 4.6GHz , 64 biți, mem. cache min. 12 MB
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să ne precizați dacă organizația dumneavoastră va accepta procesoare destinate dispozitivelor mobile cu TDP mai mic de 35 W? La ce nivel de memorie cache vă referiți: L2, L3 sau comună?
Data:
13 iul 2025, 16:24
Subiectul întrebării:
Calculator All in One - RAM: min. 16 GB
Întrebare:
Mai sus ați răspuns la întrebarea privind suportul pentru modul de funcționare dual-channel al memoriei. Vă rugăm să introduceți aceste modificări în specificațiile tehnice și să corectați indicatorii de frecvență ai memoriei: în cazul memoriei DDR5, se utilizează de obicei frecvența 4800/5600/6400 MHz. Vă rugăm să indicați varianta corectă.
Data:
13 iul 2025, 16:27
Subiectul întrebării:
Calculator All in One - Sistem de operare; Suit de birou
Întrebare:
Trebuie confirmată în vreun fel legalitatea licențelor Microsoft Office și Micorosft Windows sau este suficient ca acestea să funcționeze?
Data:
13 iul 2025, 16:32
Subiectul întrebării:
Calculator All in One / Calculator de birou
Întrebare:
Pentru computerele All-in-One, ați stabilit o condiție privind data de fabricație - Anul de producere: Nu mai târziu de primul trimestru al anului precedent inițierii procedurii de achiziție. Cu toate acestea, pentru al doilea tip de computere nu există nicio mențiune. Înțelegem corect că condiția privind data de fabricație este identică pentru ambele variante de computere? Pentru ca toți participanții să beneficieze de condiții egale și pentru ca organizația dumneavoastră să nu primească echipamente învechite.
Data:
13 iul 2025, 16:40
Subiectul întrebării:
Calculator All in One - Bloc de alimentare: maxim 150W
Întrebare:
Vă rugăm să explicați ce cauzează limitarea puterii sursei de alimentare a computerului? Cu cât este mai mare rezerva de putere a sursei de alimentare, cu atât aceasta va funcționa mai fiabil și mai stabil, iar consumul de energie electrică nu va depăși consumul computerului. Dacă vă referiți la consumul total de energie electrică al computerului, vă rugăm să specificați această condiție sau, mai corect, certificarea Energy Star și EPEAT.
Data:
13 iul 2025, 16:43
Subiectul întrebării:
Calculator de birou
Întrebare:
Pe baza descrierii computerelor și a explicațiilor privind destinația acestora, înțelegem corect că unitățile de stocare trebuie să funcționeze în modul RAID Level 1?
Data:
13 iul 2025, 17:12
Subiectul întrebării:
Calculator de birou - Procesare – 10 core și 10 fire
Întrebare:
Există restricții privind generația procesorului (data anunțării pe piață)? Sau acceptați computere, de exemplu, cu procesor Intel i5-12600K de generația a 12-a, care a fost lansat pe piață în 2021 și care funcționează, printre altele, cu un tip de memorie DDR4-3200 învechit?
Data:
13 iul 2025, 17:22
Subiectul întrebării:
Calculator de birou - conectarea monitorilor
Întrebare:
Solicitați conectarea a 3 monitoare la stația de lucru. Se specifică că trebuie să existe: Minim 3 porturi digitale video, cu suport pentru afișare simultană pe 3 monitoare diferite, dintre care cel puțin 2 porturi trebuie să fie de tip DisplayPort, rezoluția min. 1920x1080. Pe de altă parte, în specificațiile monitoarelor Display Port este obligatoriu . Adică, la cele două interfețe Display Port de pe computer trebuie conectate trei monitoare prin același Display Port. Vă rugăm să ne explicați logistica conectării monitoarelor la stația de lucru.
Data:
13 iul 2025, 17:26
Subiectul întrebării:
Calculator de birou - Monitor
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați această cerință, astfel încât potențialii participanți să înțeleagă despre ce este vorba și pentru a exclude interpretarea ambiguă a acestei cerințe: VESA 100 x 100 mm, conector compatibil fără adaptor cu resursa de procesare, mutabile fie în cadrul punctului de lucru fie pe un singur stand.
Data:
13 iul 2025, 17:29
Subiectul întrebării:
Software: OS - Windows 11 Pro 64 for Workstations
Întrebare:
Voi nu solicitați inițial o stație de lucru. De ce impuneți cerința de preinstalare a sistemului de operare pentru stațiile de lucru? Dacă este vorba de stații de lucru, vă rugăm să specificați în mod clar că aveți nevoie de o STAȚIE DE LUCRU, nu de un computer desktop.
Data:
13 iul 2025, 17:44
Subiectul întrebării:
Calculator de birou
Întrebare:
Pentru computerele All-in-One, ați specificat că Calculatorul trebuie să fie nou (nu restaurate/non-refurbiched). Pentru al doilea tip de computere, nu ați specificat această cerință. Înseamnă că veți accepta echipamente care nu sunt noi, adică va fi restaurat ?
Data:
13 iul 2025, 18:01
Subiectul întrebării:
Calculator de birou - Garanție
Întrebare:
Dacă solicitați condiții de garanție extinse, vă rugăm să le specificați. De exemplu, garanție de 4/5 ani, păstrarea unității de stocare la utilizatorul echipamentului, reparație sau înlocuire la fața locului, acces prioritar la piese de schimb, diagnosticare și asistență la distanță și, în final, analize predictive bazate pe inteligență artificială. Toți producătorii de top oferă servicii similare, dacă este vorba de asistență oficială. Problema este costul și, prin urmare, bugetul. În cazul modificării condițiilor de asistență în garanție, vă rugăm să specificați modul în care participanții trebuie să confirme nivelul de servicii propus (de obicei, acesta este Part Number al serviciului care asigură nivelul necesar de asistență).
Data:
14 iul 2025, 10:40
Subiectul întrebării:
Lotul 1. Cerințe tehnice pentru difuzoare
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să ne informați dacă pentru computerele AiO este permisă oferirea de difuzoare cu o putere de 2x 2 W. Dacă nu, se pot oferi difuzoare separate cu o putere totală de 6W?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.