Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21448154
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
425 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 iul 2025, 10:41 - 18 iul 2025, 9:52
Perioada de depunere a ofertelor:
18 iul 2025, 9:52 - 22 iul 2025, 10:52
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Informația despre anulare
Motivul anulării
Solicitarea la devizarea loturilor
Data anulării
18 iul 2025, 9:46
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD7730, MOLDOVA, Căuşeni, s.Taraclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Taraclia str. S. Lazo, 24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereavii Vladimir
Telefonul de contact
079961335
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2025, 10:41
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 9:46
Achizitii.md ID
21448154
MTender ID
CPV
34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
9 iul 2025, 15:31
Subiectul întrebării:
DEVIZARE LOTURI
Întrebare:
Bună ziua, Stimate grup de lucru rugaăm respectuos devizarea iîn 2 loturi .Tomberoanele 1 lot , și Încarcătorul pentru coșuri de gunoi MTC Metalis aparte. Deoarece noi ca producători autohtoni al articolelor de plastic nu putem avea ÎNCĂRCĂTOR. În acest fel ne limitați dreptul de participare în favoarea importatorilor. Ceea ce nu este coret privind Legea susținerii produsului local,
Răspuns (10 iul 2025, 16:46):
Conducatorul grupului de lucru va informeaza ca solicitarea din ANUNȚ DE PARTICIPARE
Privind achiziţionarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi pentru primăria satului Taraclia, r-ul Căușeni nu se va deviza in loturi.
Data:
10 iul 2025, 08:59
Subiectul întrebării:
Declaratie privind conditiile de livrare şi descărcare a bunirlor se execută de către OE
Întrebare:
Ce Dvs, aveți in vedere prin acest punct al anunțului? Ca OP trebuie sa le descarce la locul destinației, sau e declarație in care fiecare isi expune părerea, care dorește le descarca, care nu - nu? Daca Dvs considerați ca OP e obligat sa le descarce, nu aveți dreptate. Atunci haideți ca si OP sa le imparteasca la oameni, si tot cu ei sa faca contract, ne-om muta la Taraclia cu cortul si cu jumătate din personalul de la firma pina nu le împărțim pe toate, dar Dvs ca Primărie o sa dati numai raportul la Agenția de Mediu/Trezorerie. Cum va pare ideea? Conform regulilor internaționale de transport Dvs nu puteti forta OP ca sa le descarce la Dvs. Va rugam sa va conformați si sa schimbați cerințele.
https://ro.wikipedia.org/wiki/INCOTERMS
Răspuns (10 iul 2025, 16:50):
In punctul declaratie privind conditiile de livrare şi descărcare a bunirlor se execută de către OE se are in vedere ca bunurile achizitionate sa fie transportate pina in localitatea Taraclia, nu la fiecare cetatean, deoarece nu diepunem de transport specializat in transportarea acestor bunuri.
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
11 iul 2025, 14:59
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Vă recomandăm insistent să solicitați pentru containere certificatul de conformitate EN 840, ISO 14001, ISO 9001 emis de un organism european acreditat, pentru a vă asigura că aceste containere vor fi compatibile cu sistemul de rotator. Dacă nu veți solicita conformitatea cu certificatele menționate mai sus, vi se vor oferi containere chinezești sau turcesti, ieftine, dar care nu sunt acreditate pentru mecanismele de ridicare europene și fără garanția că vor funcționa cu mecanismul de ridicare al remorcii sau al mașinii de gunoi. (Oricum, achiziționați aceste containere pe termen lung, pentru utilizarea în proiecte comunale viitoare, nu doar pentru o singură utilizare.) De asemenea, stabiliți o greutate minimă pentru pubele 120lt - min 9kg , greutate de incarcare min 60 kg /si 240 lt -min 11.5kg, greutate de incarcare min 96kg . Dacă doriți să evitați containerele subțiri care vor crăpa la primele înghețuri.
Răspuns (15 iul 2025, 10:59):
Vă mulțumim pentru recomandările transmise privind specificațiile tehnice ale containerelor. Am luat act de importanța solicitării certificatelor de conformitate EN 840, ISO 9001 li ISO 14001 emise de un organisme acreditat pentru a ne asigura ca recipientele achiziționate sunt compatibile cu sisteme de ridicare și respectă standardele de calitate și durabilitate. Vă mulțumim pentru atenționare și vă menșionăm că înainte de publicare am prevăzut toate detaliile și aceste cerințe le-am prevăzut în documentația de achiziție, pentru a asigura calitatea și compatibilitatea echipamentelor pe termen lung.
Data:
11 iul 2025, 15:37
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Am uitat sa adaog, cele mai bune tomberoane care au si certificatele menționate si sunt compatibile cu tot ce se descarca, si sunt groase in perete si rezista la temperaturi extreme, si nu sunt nici turcești si nici chineze le găsiți la - Eximotor SA.
Răspuns (15 iul 2025, 11:00):
mulțimesc pentru reclamă....vom lua în considerare
Data:
13 iul 2025, 16:48
Subiectul întrebării:
încărcător p/u cosuri de gunoi
Întrebare:
Va rugam sa publicati caietul de sarcini si datele tehnice ale Incarcatorului pentru cosuri de gunoi deoarece nu este un produs standardizat ci mai degraba un utilaj adaptat la necesitati. Modelul sugerat de AC este mai degraba o improvizatie si nu un utlaj tipic standardizat. Daca nu, publicati Standardele caror EN trebuie sa corespunda acest utlilaj.
Răspuns (15 iul 2025, 11:02):
Mulțumim pentru sugestii, echipa noastră de lucru a analizat bine ofertele și specificațiile înainte de publicare și caracteristicile solicitare răspund perfect cerințelor noastre.
Data:
13 iul 2025, 16:57
Subiectul întrebării:
Separare Lot pentru încărcător p/u cosuri de gunoi
Întrebare:
Daca tot sugerati un produs concret (nestandardizat) de la un furnizor concret, va recomandam sa scoateti din lista lotului INCARCATOR-ul P/U COSURI DE GUNOI, recurgeti la negocieri directe si procurati-l prin procedura de achizitii de valoare mica, sau separati-l in alt lot. Totodata veti avea un concurs real pentru tomberoane unde veti face economie reala pentru produse calitative si un furnizor de nadejde. Asta doar daca nu se incearca fentarea concursului cu acest incarcator improvizat.
Răspuns (15 iul 2025, 11:04):
Tocmai de asta și am publicat ca un singur lot, ca toate pozițiile să fie compatibile și să putem lucra cu ele. Așteptăm inclusiv și oferta DVS
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
15 iul 2025, 11:48
Subiectul întrebării:
Pentru procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Întrebare:
Bună ziua, stimate grup de lucru. Încă odată reiterez, încălcarea Legii la alcătuirea Caietului de sarcini , si alcătuirea loturilor care de urgență necesită devizare. Nu că ar fi un moft, ci pentru că nu este corect codulCPV indicat asta1.
2 MECANISMUL PER MOMENT INCARCĂTORUL NU FACE PARTE DIN CODUL CPV AL TOMBEROANELOR, CARE TOT ESTE INDICAT GRESIT. Nu poate masinaria fi pusă în acelas lot cu TOMBERONUL CARE ESTE TOTAL ALTĂ CATEGORIE.
Oare proectele sși banii pentru localitate nu au o prioritate ? Oare locuitorii nu au ales competența și un trai mai bun
Răspuns (15 iul 2025, 14:00):
Mulțumesc pentru informații și sugestii ... țin să menționez că organul abilitat în gestionarea Achizițiilor Publice este Agenția Achiziții Publice și Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor care vizează acceptarea și lansarea achiziției publice. Odată ce este publicată, rezultă că procedura a fost aprobată spre publicare, or dvs. vreți să spuneți că instituțiile abilitate nu-și fac treaba. Într-al doilea rînd, din cîte înțeleg din mesajele anterioare sunteți din partea companiei Eximotor și studiind portofoliul dvs de oferte am observat un lucru interesant că la licitația în derulare cu Primăria Mihălășeni Ocnița, pozițiile corespund în totalitate cu ceea ce comercializați și nuștiu de ce acolo e ok, că toate sunt un singur lot, un singur CPV ș.a.m.d Or citez cuvintele dvs "Asta doar daca nu se incearca fentarea concursului " ...
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
15 iul 2025, 11:54
Subiectul întrebării:
pentru procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Întrebare:
Bună ziua, stimate grup de lucru. Încă odată reiterez, încălcarea Legii la alcătuirea Caietului de sarcini , si alcătuirea loturilor care de urgență necesită devizare. Nu că ar fi un moft, ci pentru că nu este corect codulCPV indicat asta1.
2 MECANISMUL PER MOMENT INCARCĂTORUL NU FACE PARTE DIN CODUL CPV AL TOMBEROANELOR, CARE TOT ESTE INDICAT GRESIT. Nu poate masinaria fi pusă în acelas lot cu TOMBERONUL CARE ESTE TOTAL ALTĂ CATEGORIE.
Oare proectele sși banii pentru localitate nu au o prioritate ? Oare locuitorii nu au ales competența și un trai mai bun? Nu este nici măcar descrierea corectă în specifacațiea tehnică al acelui încărcător.
Acestea fiind expuse cer insistent corectarea codurilor CPV
REVIZUIREA CAIETULUI DE SARCINI
DEVIZAREA LOTURILOR.
APUCAȚIVĂ DE LUCRU STIMAȚI ALEȘI
Răspuns (15 iul 2025, 14:01):
Mulțumesc pentru informații și sugestii ... țin să menționez că organul abilitat în gestionarea Achizițiilor Publice este Agenția Achiziții Publice și Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor care vizează acceptarea și lansarea achiziției publice. Odată ce este publicată, rezultă că procedura a fost aprobată spre publicare, or dvs. vreți să spuneți că instituțiile abilitate nu-și fac treaba. Într-al doilea rînd, din cîte înțeleg din mesajele anterioare sunteți din partea companiei Eximotor și studiind portofoliul dvs de oferte am observat un lucru interesant că la licitația în derulare cu Primăria Mihălășeni Ocnița, pozițiile corespund în totalitate cu ceea ce comercializați și nuștiu de ce acolo e ok, că toate sunt un singur lot, un singur CPV ș.a.m.d Or citez cuvintele dvs "Asta doar daca nu se incearca fentarea concursului " ...
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
15 iul 2025, 14:26
Subiectul întrebării:
pentru procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Întrebare:
Bună ziua. Stimate grup de lucru, emiteți răspunsuri stupide.
1 Verificati CODUL CPV de la primăria Mândrești , Ocnița si altele ceia ceține de TOMBEROANE codul de cifre.
2 Am solicitat devizarea loturilor si corectarea codurilor după cosultația cu specialiștii abilitați în domeniul Achizițiilor Publice
3 Nu sunt nici pe aproape angajat EXIMOTOR,
4 Economista și Specialistul în achiziții a PRIMĂRIEI trebue să cunoască acest lucru , la fel și COMISIA BUGET ȘI FINANȚE CAND OMITE AVIZUL, DACĂ ESTE COMPETITIVĂ DESIGUR..
Răspuns (16 iul 2025, 09:31):
1) poftim documentați-vă referitor la codul CPV (16000000-5) din cadrul licitație cu primăria Mihălășeni: https://tender.gov.md/ro/cpv-ro?description=&name=16
2) Am divizat și am schimbat codul CPV ... sperăm să vă satisfacă ...și să nu tergiversați atîta procedura, dar să permiteți derularea procedurii
Data:
15 iul 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Devizarea in loturi
Întrebare:
Stimata instituție, la punctul cu divizarea loturilor solicitanții de mai sus au dreptate, chiar daca au scris in un ton care lasa de dorit. Referitor la ANSC, ei nu monitorizează fiecare achiziție in parte, se expun in urma contestației pe baza rezultatelor sau a documentației, in cazul Dvs, e documentație. Referitor la sistemul de incarcare/descarcare, el trebuie sa fie certificat conform EN 1501 care la rândul sau e compatibil cu EN 840 standardul de fabricare a tomberoanelor, sunt concepute unul pentru altul.
Referitor la manipulările de mai sus cu greutate ca nu e compatibil si altele, sunt aberații neîntemeiate, de parca numai Serbia (Eximotor SA) are licența de a produce tomberoane "compatibile" cu sistemul de descărcare. Oricare tomberon care are certificat de conformitate de la un organ acreditat este compatibil, indiferent de tara de origine China Turcia sau India sau Zanzibar, caci nimeni nu fabrica in masa tomberoane necompatibile. Ce sa faci cu ele, cui sa le vinzi, daca sunt necompatibile?
Recomandarea noastră ar fi sa devizati in loturi sa sa finalizați achiziția, caci in caz contrar aveți șansa sa primiți plângere in baza documentației, si in loc sa o finisați pina la sfârșitul verii o sa așteptați decizia ANSC... si o sa rămâneți cu vreme pierduta, in cazul in care ANSC va da dreptate, dar daca nu, o sa devizati ulterior in loturi + vreme pierduta. Dvs decideți.
Răspuns (16 iul 2025, 10:23):
Mulțumesc pentru sugestii, am facut schimbarile de rigoare
Data:
16 iul 2025, 16:05
Subiectul întrebării:
Culoare cosuri pentru deseuri
Întrebare:
Va rugam sa specificati proportia/cantitatea pentru fiecare culoare verde/negru la L120 si L240. Multumim
Răspuns (16 iul 2025, 16:41):
mulțumim de întrebare,nu am crezut ca are o importanta mare culoarea, deoarece calitatea e mai presus decit culoarea, si noi credem ca calitatea este aceeasi la ambele culori, dar totusi daca solicitati sa specificam atunci sa fie toate cosurile si de 120 l si de 240 l verzi la culoare
Data:
17 iul 2025, 09:33
Subiectul întrebării:
Documentul din punctul 16.3 din anunt
Întrebare:
In documentele anexate nu este asa formular. Care este diferența intre acest document din p.16.3 si 16.8?
Ce trebuie sa prezinte un ofertant la punctul 16.3? Mai înainte cu 7-10 ani când erau formulare vechi era asa ceva, dar se dubla informația, acum in documentația standard nu este asa document. Documentația este disponibila pe link - https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C5%A3ia-standard-pentru-realizarea-achizi%C8%9Biilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii
Referitor la livrare, de ce mai trebuie declarație de livrare cind in contractul model se indica ca bunul trebuie sa fie transportat la Primărie de către Ofertant si din contul sau, si in contract mai scrie ca toate celelalte documente dupa semnarea contractului devin secundare si de-acum numai contractul are puterea de reglementare a obligativitatilor parților.
Răspuns (17 iul 2025, 10:30):
Dlor agenti economici va rugam sa avem un pic de respect unii față de alții și săne conformam cerințelor din anunț, Punctul 16.3 -oferta financiară, care nu este un formular tipizat, ea reprezintă propunerea generală elaborată de către ofertant în format liber, care trebuie sa includă toate informațiile financiare și comerciale relevante pentru ofertă, de ex. prețul total al ofertei, terifele aplicabile și alte condiții financiare esențiale. Iar în punctul 16.8 - Specificația de preț este un formular standartizat (anexa 23) care conține prețul fix fară TVA, prețil cu TVA ș.a.m.d. Prin urmare cele două documente au scopuri și formate diferite, dar sunt complementare și obligatorii. Oferta financiară exprimă ahgajamentul financiar general, în timp ce specificația de preț detaliază prețurile pe articole sau poziții.
în ceea ce privește livrarea, declarațiile privind condițiile de livrare sunt necesare pentru clarificarea etapelor premergătoare semnării contractului și pentru asigurarea transparenței procesului de achiziție. Deși contractul are valoare juridică superioară aceste declarații contribuie la evaluarea ofertei și la buna derulare a procedurii.
Data:
17 iul 2025, 10:58
Subiectul întrebării:
Respect si transparenta.
Întrebare:
Cu aceste argumente o sa le povestiți la nepoți cum erați mare sef la Primărie.
Operatorii care dau aceste întrebări au sute de achiziții de-acum finalizate, si cind ei ceva întreba, posibil sa aiba dreptare. "contractul are valoare juridică superioară aceste declarații contribuie la evaluarea ofertei și la buna derulare a procedurii" singuri pe sine va auziți, sensul la ce ati scris înțelegeți pe deplin? El are dar nu are... Pentru ce se anexează contractul? Ca ofertantul sa il citească si sa înțeleagă ca el livrează, ca asa a fost de cind lumea si pământul. "Prin urmare cele două documente au scopuri și formate diferite, dar sunt complementare și obligatorii" cine ne obliga? Voi? Voi sunteți parte ca si noi, si va obliga legea ca si pe noi si eu personal nu am gasit punct in lege care va da libertatea de inventare. Si da eu nu vreau sa îndeplinesc documente si sa inventez in cazul in care aceste chestii sunt clare, sub cerere de participare ca eu nu am obiecții la documentație cind ele sunt. Va zic inca mai mult, Primăriile care se conforma legii si nu inventează, finalizează achizițiile fara sute de clarificări de plângeri la ANSC si altele, caci folosesc formularele care sunt date de Minister. Sunt coșuri de gunoi nu echipament tehnologic complicat care are nevoie de explicații de livrare si inca adaos de pret pentru nu stiu ce. Va-ti dovedit cunoștințele de doi bani si inca sunteți agresiv, presupun ca marea sefie care o aveti nu va permite sa admiteti ca nu aveti dreptate.
E destul sa va mândriți cu cite conspecte aici au fost scrise.
Răspuns (17 iul 2025, 17:48):
Preferăm sa va dam dreptate DV
Data:
17 iul 2025, 11:29
Subiectul întrebării:
Surplus de documente
Întrebare:
Pot sa mai continuu. In DUAE in punctul 2A.11.2 se solicita de a indica beneficiarii efectivi, si declarația privind confirmarea beneficiarului efectiv in cazul in care este solicitat DUAE, nu se solicita. Declarația se folosește la achizițiile de mica valoare in cazul in care nu este DUAE si nu este document care solicita acest lucru.
Dar la voi e principalul sa fie maximul documente declarații si tot felul de birocrație pentru atenție!!! - transparenței procesului de achiziție.
Ce o sa fie când o sa descalificați ofertantul care nu sa conformat invențiilor si el o sa va aducă la ANSC in urma birocrației?
Răspuns (17 iul 2025, 17:52):
Nu consideram ca am solicitat prea multa birocratie, in comparatie cu alte institutii solicitante, dar mă rog... fiecare cu achizitia sa.
Data:
17 iul 2025, 12:06
Subiectul întrebării:
Mai mult ca atit.
Întrebare:
Ati deviat in loturi in ANUNT!, mulțumesc celor care v-au convins. Achiziția presupune licitație (târguiala) pe data de 23 iul 2025, 15:00. Dar in sistem sta totul împreuna si tractor si tomberoane. Atenție întrebare, cum o sa fie târguiala intre cei care o sa dea oferte numai pentru tomberoane si cei care o sa propună tracto sau tractor si tomberoane cind ofertele nu sunt in condiții egale? Si imi mai scrieți de transparenta si respect.
Răspuns (17 iul 2025, 17:56):
Nu putem presupune ofertele inainte de a le vedea, inca din primul anunt am solicitat un singur lot sa fie, dar...
procurarea tomberoanelor de 120 l si 240 l (cosuri pentru transportarea deșeurilor) si încărcător p/u cosuri de gunoi
Data:
17 iul 2025, 14:49
Subiectul întrebării:
Indicaea prețului per lot
Întrebare:
Bumă ziua Stimat grup de lucru al APL Taraclia. Mă bucur că in al12-LEA ceas ați devizat loturile. Dar, dupa cum a menționat cineva mai sus licitația este o tărguială.Atunci estimați vă rog prețul Încărcătorului pentru gunoi în conformitatea lotului.Faceți lucrul până la capăt. participanții, agenții economici trebuie să aibă în față cifra estimată fiecărui LOT. Pentru a oferta o corectitudine de preț raport calitate.
Răspuns (17 iul 2025, 18:00):
Pretul pentru lotul cosurilor de 120 si respectiv 240 l - 370000 lei
Pretul pentru incarcatorul cosurilor - 55000 lei
Costul Proiectului -425000 lei
Data:
18 iul 2025, 08:46
Subiectul întrebării:
Pe platforma electronica trebuie sa fie doua loturi - ele nu sunt
Întrebare:
Stimata Instituție, dvs nu înțelegeți situația. In anunț ati făcut doua loturi.
Pe platforma electronica - nu. Suspendați achiziția si redactați si pe platforma sa apară doua loturi.
La moment un singur lot, acesta situație va duce spre anularea achiziției.
Cu alte cuvinte aveti conflict intre anunt si divizarea in loturi care apare pe platforma. Daca nu se primeste sa il devizati in 2 loturi anulați achiziția si faceti din nou cu doua loturi ca sa poata fi depuse oferte apartea pentru 2 loturi si ca sa poată fi târguiala pentru fiecare lot in parte. Cei care vor depune oferta in asa situație o sa rămână numai cu buza umflata si cu preturi care o sa le vada concurenții caci achiziția in starea care acum este se va anula. La momentul creării achiziției pe tender constructorul va intreba cite loturi trebuie sa fie, din start voi ati facut un singul lot, pe urma ati devizat numai in anunt, dar mau trebuie redactat tenderul pe platforma electronica.
Eu nu stiu cum sa va mai lămuresc. LA moment nu e incurcat TOT.
Răspuns (18 iul 2025, 09:39):
Vom analiza ofertele conform anuntului actualizat,
Data:
18 iul 2025, 08:59
Subiectul întrebării:
Exemplu de devizare in loturi
Întrebare:
https://achizitii.md/ro/public/tender/21456724/
Deschideți pagina data si uitativa NU la documente, dar cum bunurile sunt despărțite in LOTURI (Lista de loturi pe pagina deschisa din internet) si la fiecare lot apare BUTONUL - depune oferta. Si comparati cite loturi sunt la Dvs.
Răspuns (18 iul 2025, 09:39):
Vom analiza doua lotuti conform anuntului actualizat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK