1
Perioada de actualizare
de la 09.07.2025 08:26
până la 21.07.2025 09:00
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 09:00
până la 29.07.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 26 181 400 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2025, 8:26 - 21 iul 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 9:00 - 29 iul 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Îmbunătățirea calității vieții și a stării de sănătate a populației din raionul Ialoveni prin asigurarea accesului la apă potabilă și facilități sanitare corespunzătoare, contribuind astfel la dezvoltarea economică durabilă a regiunii. Creșterea accesului populației din satele Sociteni, Dănceni, Suruceni, Nimoreni și Malcoci la servicii de aprovizionare cu apă potabilă prin continuarea construcției sistemului de apeduct magistral.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37378883842
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2025, 8:26
Data ultimilor modificări
10 iul 2025, 8:56
Achizitii.md ID
21447913
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
8.3. documentatia standart lucrari ialoveni.pdf 8.3. documentatia standart lucrari ialoveni.pdf
Documentele la ofertă
- DOCUMENTAȚIA standard
9.07.25 08:26
8.4. lista cu cantități de lucrări.pdf 8.4. lista cu cantități de lucrări.pdf
Specificaţie tehnică
- CAIET DE SARCINI
9.07.25 08:26
8.1. anunt de participare_ialoveni4.pdf 8.1. anunt de participare_ialoveni4.pdf
tenderNotice
- ANUNȚ de participare Modificat Ultimul raport financiar - anul 2024
9.07.25 14:02
8.2. duae.pdf 8.2. duae.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
9.07.25 14:02
8.5. specificații tehnice sistem de clorinare cu clor lichid (1).pdf 8.5. specificații tehnice sistem de clorinare cu clor lichid (1).pdf
Specificaţie tehnică
- Specificații tehnice sistem de clorinare cu clor lichid (10.07.2025)
10.07.25 08:56
Data:
9 iul 2025, 12:51
Subiectul întrebării:
Specificații tehnice SD
Întrebare:
Va rugăm să încărcați specificațiile tehnice pentru statiile de dezinfectare.
Răspuns (10 iul 2025, 08:57):
Referitor la Specificațiile tehnice pentru stațiile de dezinfectare Vă informăm că acestea au fost atașate la documentația de licitație în SIA RSAP M-Tender
Data:
9 iul 2025, 13:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
La punctul 15, subpunctul 16 dvs cereti sa prezentam raport financiar pentru anul 2025? E o eroare cumva? Poate aveti in vedere pentru anul 2024?
Răspuns (9 iul 2025, 14:04):
A fost corectat pentru a se prezenta raportul financiar pentru anul 2024.
Data:
9 iul 2025, 13:32
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
La punctul 15, subpunctul 21 e posibil sa prezentam si linii creditare sau capital circulant sa alte mijloace financiare?
Răspuns (9 iul 2025, 14:10):
Se va prezenta doar extras din contul bancar confirmat de bancă pentru suma indicată în Anunțul de participare.
Data:
9 iul 2025, 13:33
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Vizita in santier e obligatorie? Cine nu va vizita, nu avea certificat vizita, la santier va fi descalificat?
Răspuns (9 iul 2025, 14:00):
Vizita în teren are caracter recomandativ și poate contribui la elaborarea unei oferte conforme.
Data:
9 iul 2025, 13:38
Subiectul întrebării:
Contract
Întrebare:
Contractul de antrepriza va fi semnat conform modelului din legea achizitii publice 131/2015? Analizind modelul din documentatia standard, vedem ca dvs ati modificat unele puncte, cu includerea prevederilor din CUC 434/2023, dar care sunt diferite fata de legea achizitii 131/2015, respectiv nu pot fi inlcuse in contract.
Răspuns (9 iul 2025, 14:53):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura în cauză, Vă asigurăm că toate modificările aduse modelului standard sunt justificate legal și urmăresc în mod exclusiv buna desfășurare a contractului și respectarea normelor aplicabile, respectiv argumentăm după cum urmează : Contractul de achiziții publice este reglementat în principal de Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice și de documentația standard aprobată prin hotărârile Guvernului, aplicabilă tipului de procedură desfășurat. Totodată, în cazul contractelor de antrepriză pentru lucrări de construcții, prevederile din Codul urbanismului și construcției nr. 434/2023 sunt direct aplicabile, întrucât reglementează aspecte tehnice și de execuție a lucrărilor de construcție, inclusiv conținutul contractului de antrepriză. În special art. 74 alin. (3) din Legea 131/2015, stabilește clar că la momentul solicitării ofertelor, ofertanții sunt informați despre condițiile de încheiere a contractului. Contractul de antrepriză trebuie să reflecte atât cerințele legii achizițiilor publice, cât și normele tehnico-juridice impuse de Codul 434/2023, în special cele privind responsabilitățile părților, etapele de executare, recepția lucrărilor și garanțiile. În acest context, unele prevederi din modelul de contract standard au fost adaptate pentru a corespunde noilor cerințe prevăzute de Codul urbanismului și construcției, care a intrat în vigoare în 2025. Modificările nu contravin Legii 131/2015, ci sunt menite să complementeze dispozițiile legii și să asigure conformitatea contractului cu noile reglementări aplicabile sectorului construcțiilor.
Data:
9 iul 2025, 13:53
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Prezentati proiectul de executie va rog
Răspuns (10 iul 2025, 08:54):
Vă informăm că puteți face cunoștință cu proiectul tehnic (versiunea fizică) la adresa juridică a ADR Centru, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33 (et4).
Data:
9 iul 2025, 17:22
Subiectul întrebării:
Contractul
Întrebare:
In CUC direct este indicat ca Guvernul își va corelation actele normative în 12 luni, deci acuma suntem în interiorul acestor termeni si dtre introducând modificări în partea 1 a contractului direct încălcați ordinul MF, reținem legea 131 este o lege organica fiind si o norma speciala ia are si actele subordonate, dar dtre nu vii pasa ca încălcați va folosiți de introducerea taxei abuzive care ne a creat un impediment major în drepturile ofertanților si va deschis cale spre abuzuri. Nare aici cucul nici o treaba comiteti un abuz si insistați pe el. Va cerem sa reveniți la forma contractului aprobată de MF, acolo e scris clar ca nu poate fi modificat si cunoasteti cu certitudine ca la încercările de modificare în trecut a conținutului adr nor si dtre ati pierdut.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.