Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.07.2025 18:59
până la 18.07.2025 12:00
până la 18.07.2025 12:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
18.07.2025 12:00
până la 28.07.2025 00:00
până la 28.07.2025 00:00
3
Licitaţie
28.07.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 iul 2025, 18:59 - 18 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 iul 2025, 12:00 - 28 iul 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2025, 18:59
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 9:38
Achizitii.md ID
21446641
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Imprimante multifuncționale de rețea (format A4, Alb-Negru)
Buget: 1000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare nr. 33.pdf
anunț de participare nr. 33.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.25 18:59
anexa nr. 23 la documentația standard pentru realizarea achizițiilor.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 18:59
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 18:59
anexa nr. 22 la documentația standard pentru realizarea achizițiilor.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 18:59
Data:
8 iul 2025, 09:38
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Buna ziua
Rugam de rectifica termnul de livrare pina la 90 zile, din motivul ca cantotatea de x50 buc. in termen de 30 zile le pot oferi doar operatorii economici care au deja bunurile pe stock, astfel se primeste concurenta neloiala, de a nu permtie altor operatori economici de a participa la procedura de achzitie.
Data:
8 iul 2025, 11:07
Subiectul întrebării:
Developer/Drum unit
Întrebare:
Buna ziua
Developer/Drum unit este specificat 95mii, astfel fiind regasit doar la un Vendor si anume Kyocera.
Rugam de rectifica caietul de sarcini si a exclude Developor Unit ce nu are relevanta si rectificarea Drum Unit cu sintagma minim 40 mii.
Ce ar permite tuturor operatorilor economici de participa, si nu faciiliteaza nici un Vendor.
Data:
8 iul 2025, 14:21
Subiectul întrebării:
• Developer Unit pentru min 95 000 pagini; • Drum Unit pentru mim 95 000 pagini ;
Întrebare:
Va rugam sa excludeti parametrii exacti din caietul de sarcini. Conform caietului actual, este doar un producator care poate trece dupa specificatia tehnica. Mersi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK