1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2025 17:16
până la 17.07.2025 16:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2025 16:00
până la 20.07.2025 16:00
3
Licitaţie
21.07.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 668 143,64 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2025, 17:16 - 17 iul 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2025, 16:00 - 20 iul 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

,, Lucrări de amenajare a zonei de agrement în cadrul proiectului ,,Coștangalia-sat cu râuleț curat și amenajat”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4116, MOLDOVA, Cimişlia, s.Ecaterinovca, s.Ecaterinovca, r-l Cimișlia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana CIOBANU
Telefonul de contact
067499333
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2025, 17:16
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 22:24
Achizitii.md ID
21446565
CPV
45110000-1 - Lucrări de demolare de clădiri şi de terasament
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
7 iul 2025, 22:24
Subiectul întrebării:
se prezintă și traducerea confirmată de un birou de traducere autorizat
Întrebare:
Va rugam sa omiteti asa absurditate din cerintele pu licitatie
Răspuns (8 iul 2025, 14:59):
Cerința privind prezentarea traducerilor confirmate de un birou de traduceri autorizat constituie o condiție esențială pentru a asigura exactitatea și valabilitatea juridică a documentelor în cadrul procesului de achiziție publică/licitație.
Data:
7 iul 2025, 22:28
Subiectul întrebării:
Oferta cu formularul nr. 3,5,7
Întrebare:
Se solicita si devizul de cheltuieli, si speciaficatia de pret anexa 23 si specificatia tehnica anexa 22, va rugam specificati, este achizitie de utilaj? Atunci este necesara anexa 22 si anexa 23. Sau este achizitie de lucrari cu utilaj, atunci este nevoie de deviz 3,5,7
Răspuns (8 iul 2025, 15:00):
Rugăm să luați în considerare este nevoie si Anexa 22si 23 si deviz 3.5.7
Data:
7 iul 2025, 22:40
Subiectul întrebării:
documente obligatorii
Întrebare:
Cind adaugati careva acte pe care potentialul furnizor vi le-a oferit, maca schimbati caracterele , sa se incadreze intr-un cadru integru, nu cu acelasi shrinft ca in ofertele Power Tim SRL, se vede de la o posta ca sunt solicitari special solicitate si adaugate aditional, ca sa se incadreze doar Power Tim SRL, deaceea va rugam insistent sa omiteti punctele de la 25 pina la 31, ca sa fie un concurs corect
Răspuns (8 iul 2025, 15:02):
Vă mulțumim pentru sesizarea dumneavoastră și pentru observațiile privind documentația licitației. Ne dorim un proces de achiziție transparent și echitabil, iar feedback-ul dumneavoastră este important. Toate cerințele incluse în documentație, inclusiv cele de la punctele 25-31, sunt formulate pentru a asigura calitatea, conformitatea și performanța soluțiilor propuse, fiind aplicabile tuturor participanților la licitație în mod egal. Acestea au la bază necesități tehnice și operaționale specifice proiectului. Cu privire la formatarea documentelor, pe viitor vom acorda o atenție sporită uniformităției.
Data:
11 iul 2025, 15:35
Subiectul întrebării:
documente obligatorii
Întrebare:
VA MULTUMIM PENTRU RASPUNSUL DUMNEVOASTRA, DAR VA RUGAM SA FACETI CA CONCURENTA LOIALA SA FIE LA ORDINEA ZILEI CIND ADAUGATI INFO, SCHIMBATI LA TOATE SA FIE ACELASI SCRIS, SA NU SA SE VADA DE LA O POSTA CA ACEASTA INFORMATIE ESTE ADAUGATA ADITIONAL
Răspuns (11 iul 2025, 23:26):
Buna seara. Neapărat v-om ține cont de solicitarea dumneavoastră.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.