1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2025 16:23
până la 14.07.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 12:00
până la 17.07.2025 15:00
3
Licitaţie
de la 18.07.2025 15:00
până la 18.07.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 332 086 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2025, 16:23 - 14 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 12:00 - 17 iul 2025, 15:00
Începutul licitației: 18 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

reparatie capitala a fatadei si acoperisului gradinitei de copii "Andries", din r-nul Ialoveni, sat.Costesti str.Stefan cel Mare si Sfant, 92. Bloc C si D
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2025, 16:18
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 13:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 332 086 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
13 320,86 MDL
Achizitii.md ID
21446489
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Durata contractului
28 iul 2025 16:22 - 30 dec 2025 16:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparatie capitala a fatadei si acoperisului gradinitei de copii "Andries", din r-nul Ialoveni, sat.Costesti str.Stefan cel Mare si Sfant, 92. Bloc C si D CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
7.07.25 16:23
caiet de sarcini (6).docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 16:23
ds_lucrari (4) (1).docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 16:23
f5
Documentele la ofertă
-
8.07.25 13:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SV Regal Construct

Preţul ofertei: 1 036 679,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cîștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 1 049 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Srl Bolixan-Exim

Preţul ofertei: 1 055 223,56 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări