Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21445620
1
Perioada de actualizare
de la
07.07.2025 10:44
până la 17.07.2025 11:00
până la 17.07.2025 11:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
17.07.2025 11:00
până la 28.07.2025 10:00
până la 28.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
23 560 410 MDL
Perioada clarificărilor:
7 iul 2025, 10:44 - 17 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iul 2025, 11:00 - 28 iul 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2025, 10:44
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 14:18
Achizitii.md ID
21445620
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare g98 strășeni modif.pdf
anunț de participare g98 strășeni modif.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare g98 strășeni modif.pdf
anunț de participare g98 strășeni modif.pdf
ID: 241eeb8d-419b-4fb3-aa53-4d1f5c4bb9c9
Documentele la ofertă
-
anunț de participare g98 strășeni.pdf
anunț de participare g98 strășeni.pdf
ID: 241eeb8d-419b-4fb3-aa53-4d1f5c4bb9c9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
8.07.25 14:18
Data:
7 iul 2025, 13:14
Subiectul întrebării:
termen de executare
Întrebare:
Stimate AC, consideram termenul de executare pina la 30.09.25 unul prea scurt pentru acest volum de lucrari reiesind din faptul ca pe alte sectoare ati inceput procedura mai devreme, sunt 3 sectoare diferite de drum, reiesind din criza de materiale pe piata ce se va forma odata cu inceperea lucrarilor pe celelate sectoare este rezonabil ca termenul sa fie extins cel putin pin la finele lunii noiembrie... ori mizati pe calcularea de penalitati.... solicitam modificarea termenului de executare a lucrarilor....
Răspuns (8 iul 2025, 14:20):
Termenul de executie a fost modificat în anunțul de participare și stbilit 20.10.2025
Data:
9 iul 2025, 07:30
Subiectul întrebării:
Costul lucrărilor
Întrebare:
În programul privind repartizarea mijloacelor fondului rutier pe anul 2025 este de 49 310 800 lei, iar la Licitația publică la acest obiect este indicată suma de 23 560 410,00 lei.Din ce cauze sunt asa devieri,cînd volumele de lucrări sunt aceleași.
Răspuns (9 iul 2025, 15:48):
Suma prevăzută în Programul mijloacelor fondului rutier reprezintă mijloacele financiare disponibile pentru anul 2025, fără a indica volume sau tipuri concrete de lucrări. Acestea se stabilesc ulterior, în baza evaluării necesităților pe fiecare sector de drum.
După determinarea volumului real de lucrări, s-a elaborat caietul de sarcini și devizul estimativ care a stat la baza licitației. Diferența între suma din program și valoarea licitației publice provine din faptul că alocarea bugetară este estimativă, iar valoarea din licitație reflectă valoarea estimativă pentru lucrările necesare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK