1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2025 16:01
până la 11.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2025 11:00
până la 22.07.2025 11:00
3
Licitaţie
23.07.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 331 650 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 16:01 - 11 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2025, 11:00 - 22 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: 23 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și suport tehnic a sistemului informatic electronic „SIREM”;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare a sistemului informatic electronic „SIREM”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 15:55
Data ultimilor modificări
4 iul 2025, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
331 650 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
331,65 MDL
Achizitii.md ID
21445084
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
11 aug 2025 15:59 - 29 sept 2026 15:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a sistemului informatic electronic „SIREM” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 135.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare a sistemului informatic electronic „SIREM” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 305.0
Unități de măsură: Om-ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
tenderNotice
-
4.07.25 16:01
formularul duae.docx
Criterii de eligibilitate
-
4.07.25 16:01
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 16:01
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marcodor

Preţul ofertei: 326 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări