Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 986 075 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 15:31 - 16 iul 2025, 9:31
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2025, 9:31 - 19 iul 2025, 9:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cancelarie US Comrat
Telefonul de contact
+373029824345
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 15:08
Data ultimilor modificări
15 iul 2025, 9:31
Valoarea estimată (fără TVA)
986 075 MDL
Achizitii.md ID
21444955
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Durata contractului
19 iul 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament informatic CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcin.pdf caiet de sarcin.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcin
4.07.25 15:31
anunț de participare erasmus.pdf anunț de participare erasmus.pdf
tenderNotice
anunț de participare
4.07.25 15:31
Documentele lotului
caiet de sarcin.pdf
caiet de sarcin
4.07.25 15:31
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
7 iul 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora
Întrebare:
Buna ziua! Solicităm respectuos reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora în funcție de specificul tehnic și categoria de marfă.
Răspuns (11 iul 2025, 09:33):
suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
7 iul 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Un anumit brand sau model
Întrebare:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 alin. (6), „specificațiile tehnice nu trebuie să facă referire la un anumit tip de producție sau la o anumită origine sau sursă comercială, ori la un anumit proces de fabricație […] și nici să menționeze un anumit brand sau model”. Prin urmare, vă rugăm respectuos să înlocuiți denumirile comerciale cu specificații tehnice echivalente, folosind expresii precum „sau echivalent”, pentru a asigura tratament egal și nediscriminatoriu tuturor ofertanților.
Răspuns (11 iul 2025, 09:40):
Nu trageți atenția la brendurule undicate, luați în vedere numai specificații tehnice.Azi va fi modificat caiet de sarcini.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
11 iul 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să anexați și varianta word al caietului de sarcini modificat pentru a putea elabora cu corectitudine oferta financiara. Mulțumim!
Răspuns (14 iul 2025, 09:31):
în acest moment nu putem încărca documentul.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
14 iul 2025, 10:43
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini încă nu a fost modificat modificat. Vor urma careva modificări sau ne axăm pe cel vechi?
Răspuns (15 iul 2025, 09:30):
Având în vedere că modificări schimb essential condițiile achiziții publice, suntem obligați să anulăm procedura de achiziții publice și să anunțăm o nouă procedură.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări