Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21444955
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
986 075 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iul 2025, 15:31 - 16 iul 2025, 9:31
Perioada de depunere a ofertelor:
16 iul 2025, 9:31 - 19 iul 2025, 9:31
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Informația despre anulare
Motivul anulării
Având în vedere că modificări schimb essential condițiile achiziții publice, suntem obligați să anulăm procedura de achiziții publice și să anunțăm o nouă procedură.
Data anulării
15 iul 2025, 9:31
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 15:31
Data ultimilor modificări
15 iul 2025, 9:31
Achizitii.md ID
21444955
MTender ID
CPV
30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Buget: 986075.0 MDL
Anulată
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
7 iul 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora
Întrebare:
Buna ziua!
Solicităm respectuos reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora în funcție de specificul tehnic și categoria de marfă.
Răspuns (11 iul 2025, 09:33):
suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
7 iul 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Un anumit brand sau model
Întrebare:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 alin. (6), „specificațiile tehnice nu trebuie să facă referire la un anumit tip de producție sau la o anumită origine sau sursă comercială, ori la un anumit proces de fabricație […] și nici să menționeze un anumit brand sau model”.
Prin urmare, vă rugăm respectuos să înlocuiți denumirile comerciale cu specificații tehnice echivalente, folosind expresii precum „sau echivalent”, pentru a asigura tratament egal și nediscriminatoriu tuturor ofertanților.
Răspuns (11 iul 2025, 09:40):
Nu trageți atenția la brendurule undicate, luați în vedere numai specificații tehnice.Azi va fi modificat caiet de sarcini.
Data:
8 iul 2025, 15:23
Subiectul întrebării:
Solicitare divizarea pe loturi si eliminarea denumirilor de brand
Întrebare:
Stimate autoritate , solicitam respectuos sa divizati licitatia pe mai multe loturi. Cel putin 2 loturi , calculator si imprimanta intr-un lot si celelalte pozitii in al doilea lot. Astfel va fi posibil de propus mai multe oferte competitive si preturi mult mai mici. Multumim
Răspuns (11 iul 2025, 09:33):
suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
11 iul 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să anexați și varianta word al caietului de sarcini modificat pentru a putea elabora cu corectitudine oferta financiara. Mulțumim!
Răspuns (14 iul 2025, 09:31):
în acest moment nu putem încărca documentul.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Data:
14 iul 2025, 10:43
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini încă nu a fost modificat modificat.
Vor urma careva modificări sau ne axăm pe cel vechi?
Răspuns (15 iul 2025, 09:30):
Având în vedere că modificări schimb essential condițiile achiziții publice, suntem obligați să anulăm procedura de achiziții publice și să anunțăm o nouă procedură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK