Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21444589
1
Perioada de actualizare
de la
04.07.2025 11:43
până la 14.07.2025 11:30
până la 14.07.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.07.2025 11:30
până la 25.07.2025 14:30
până la 25.07.2025 14:30
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
7 766 610 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iul 2025, 11:43 - 14 iul 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 iul 2025, 11:30 - 25 iul 2025, 14:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
achiziționarea lucrărilor de construcție a sistemului de alimentare cu apă, cu conectarea la sonda arteziană proiectată și a sistemului de dezinfectare a apei, situat în raionul Hîncești satul Cioara
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3421, MOLDOVA, Hînceşti, s.Cioara, s.Cioara
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 11:43
Data ultimilor modificări
10 iul 2025, 8:58
Achizitii.md ID
21444589
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare lp lucrari apeduct prim. cioara 2025.signed.pdf
anunț de participare lp lucrari apeduct prim. cioara 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.07.25 11:43
Data:
8 iul 2025, 14:49
Subiectul întrebării:
Publicare proiect
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog frumos proiectul
Răspuns (9 iul 2025, 16:47):
Bine,încărcăm.
Data:
8 iul 2025, 14:52
Subiectul întrebării:
Publicare caiet de sarcini desfasurat
Întrebare:
Va rog sa publicati caiet de sarcini desfasurat, cu resurse vizibile. Multumesc
Răspuns (9 iul 2025, 16:47):
Bine,încărcăm.
Data:
8 iul 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
Deoarece au fost comise greșeli în caetul de sarcini
Întrebare:
Anterior ati anulat licitatia din motivul ,,Deoarece au fost comise greșeli în caetul de sarcini,,. Presupunem ca ati corectat greselile, insa Valoarea estimată fără TVA a licitatiei a ramas aceeasi. Ce ati modificat, ca pretul a ramas acelasi?
Răspuns (9 iul 2025, 16:46):
Sa încărcat de 2 ori același poziție din caetul de sarcini.
Data:
8 iul 2025, 16:30
Subiectul întrebării:
Caiete de sarcini identice
Întrebare:
Buna ziua. Am verificat volumele din caietele de sarcini publicate la licitatia nr. ocds-b3wdp1-MD-1741011338425 si la aceasta si am constatat ca sunt aceleasi caiete de sarcini. Cum dvs ati anulat licitatia precedenta cu greseli in caietul de sarcini si acum publicati aceleasi caiete de sarcini si aceeasi suma expertizata? Care totusi a fost motivul anularii licitatie precedente?
Răspuns (9 iul 2025, 16:48):
Sa încărcat de 2 ori același poziție din caetul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK