1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2025 11:15
până la 14.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 11:00
până la 25.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 22 812 600 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 11:15 - 14 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 11:00 - 25 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 11:01
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
22 812 600 MDL
Achizitii.md ID
21444527
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
4 aug 2025 11:15 - 30 sept 2025 11:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G37 R14 – Slobozia-Cremene – Vărăncău – Temeleuți – G38, amplasat teritorial în raionul Soroca CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae g37 soroca.doc
Documentele la ofertă
-
4.07.25 11:15
caiet de sarcini g37 soroca.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 11:15
contract de antrepriză drumuri g.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 11:15
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 11:15
anunț de participare g37 soroca modif.pdf anunț de participare g37 soroca modif.pdf
Documentele la ofertă
-
8.07.25 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA Drumuri-Soroca

Preţul ofertei: 19 396 072,48 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 20 822 409,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751616092144 din 31.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751616092144 din 04.07.2025, ce vizează achiziționarea ” Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G37 R14 – Slobozia-Cremene – Vărăncău – Temeleuți – G38, amplasat teritorial în raionul Soroca”, vă comunicăm următoarele. Operatorul economic SA ”Drumuri-Soroca” a propus oferta în asociere cu S.A. ”Drumuri-Căușeni”, unde liderul asociației SA ”Drumuri-Soroca” va executa un volum de 70% din oferta propusă iar S.A. ”Drumuri-Căușeni” în calitate de asociat secund va executa un volum de 30% din volumul lucrărilor ofertate. Potrivit DUAE prezentat de către S.A. ”Drumuri-Căușeni”, la pct. 2A.14 – ”Operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici?”, acesta a menționat NU, deși a fost menționat că potrivit formularului nr. 17 din documentația de participare aceștia prezintă oferta în calitate de asociați. În contractul de asociere nu sunt prezentate și repartizate volumele fizice de lucrări pe care urmează să le execute fiecare asociat, precum și, nu a fost menționat dacă liderul asociației va semna documentele în numele asociației (fără a fi semnate și de către S.A. ”Drumuri-Căușeni” în calitate de asociat secund). Documentele prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică au fost semnate doar de către SA ”Drumuri-Soroca”, lipsind și semnăturile asociatului secund (Propunerea tehnică, propunerea financiară, cererea de participare, declarația privind valabilitatea ofertei – toate documentele obligatorii care urmau a fi semnate de ambii asociați). Asociații au prezentat oferta în valoare de 23 275 286,92 lei cu TVA. Potrivit contractului de asociere, liderul asociației, urma să prezinte în calitate de experiență similară raportat la volumul de lucrări asumat în mărime de cel puțin 12 219 525 lei. În calitate de dovadă a deținerii experienței similare, liderul asociației a prezentat contractul de antrepriză cu nr. 07/02-02/306 din 14.09.2023 încheiat cu ÎS ”Administrația de Stat a Drumurilor” în valoare totală de 8 962 468,34 lei. Prin urmare acesta nu întrunește cerința privind experiența similară solicitată în documentația de licitație. În partea ce ține de oferta tehnică a operatorului economic S.A. „Drumuri Soroca” s-au depistat necorespunderi cu caietului de sarcini, și anume: - În devizul ofertă la poz. 36 (CF15E), resursa Mortar ciment 100-T(pt.informatie) (2664102102010) trebuie să fie cu prețul 0,00 lei, dar antreprenorul a aplicat prețul de 1700,00 lei pentru Mortar ciment 100-T(pt.informatie) la poz. 36 (CF15E). - În devizul ofertă la poz. 26, 94, 134, 207 (DI125), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Beton C16/20 (0,11 m3), Capatul podetului tubular TS 9 (0,54 t). - În devizul ofertă la poz. 27, 95, 135, 208 (DI121), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Bitum pt. hidroizolatii (0,015 t), Mortar ciment 100-T (0,017 t), Impislitura din fibre sticla bitumata (5,29 m2). - În devizul ofertă la poz. 28, 96, 136, 156, 209 (DI120), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Bitum pt. hidroizolatii (0,010 t), Mortar ciment 100-T (0,017 t), Azbest crisolitic cal. II fulgi (0,004 t). - În devizul ofertă la poz. 61 (DI127), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Parapet pietonal (0,011 t). Având în vedere că sunt incidente prevederile art. 69 alin. (6) lit. a) și b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, grupul de lucru pentru achiziții respinge oferta asociaților SA ”Drumuri-Soroca” în asociere cu S.A. ”Drumuri-Căușeni”. Oferta desemnată câștigătoare este oferta S.R.L. „Vicoliv Grup”, cu suma de 20 822 409,40 lei fără TVA și 24 986 891,28 lei cu TVA, care corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 20 824 203,59 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 26 205 837,49 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări