1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2025 10:26
până la 14.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 11:00
până la 25.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 017 460 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 10:26 - 14 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 11:00 - 25 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 10:18
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 15:10
Valoarea estimată (fără TVA)
10 017 460 MDL
Achizitii.md ID
21444436
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
4 aug 2025 10:26 - 30 sept 2025 10:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G43 R20 – Horodiște – Lalova – Izvoare – Chiperceni – R20 și G68 R20 – Orhei – Susleni – Ustia – Criuleni, amplasate teritorial în raionul Orhei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae g43 g68 orhei.doc
Documentele la ofertă
-
4.07.25 10:26
caiet de sarcini g43 g68 orhei.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 10:26
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 10:26
contract de antrepriză drumuri g.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 10:26
anunț de participare g43 g68 orhei modif.pdf anunț de participare g43 g68 orhei modif.pdf
Documentele la ofertă
-
8.07.25 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lincons

Preţul ofertei: 8 500 887,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751613526845 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751613526845 din 25.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G43 R20 – Horodiște – Lalova – Izvoare – Chiperceni – R20 și G68 R20 – Orhei – Susleni – Ustia – Criuleni, amplasate teritorial în raionul Orhei, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic FCP „Lincons” S.R.L. a propus oferta în sumă de 8 500 887,05 (opt milioane cinci sute de mii opt sute optzeci și șapte, 05 bani) lei, fără TVA și 10 201 064,45 (zece milioane două sute unu de mii șaizeci și patru, 45 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului, grupul de lucru a constatat că argumentele invocate în clarificări sunt corespunzătoare și a decis acceptarea ofertei propuse de operatorul economic FCP „Lincons” S.R.L. Oferta a fost desemnată câștigătoare, corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„GENESIS International„SRL

Preţul ofertei: 8 867 431,92 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 9 061 290,80 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări