1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2025 18:08
până la 07.07.2025 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.07.2025 12:30
până la 10.07.2025 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 299 990 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2025, 18:08 - 7 iul 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iul 2025, 12:30 - 10 iul 2025, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mărfuri de uz casnic și gospodărie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2025, 18:04
Data ultimilor modificări
4 iul 2025, 12:40
Valoarea estimată (fără TVA)
299 990 MDL
Achizitii.md ID
21444190
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
10 iul 2025 18:00 - 30 dec 2025 18:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mărfuri de uz casnic și gospodărie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025. CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente
Cantitatea: 16554.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
model contract.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 18:08
anunt marfuri de uz casnic.pdf anunt marfuri de uz casnic.pdf
Documentele la ofertă
-
3.07.25 18:08
anunt marfuri de uz casnic (modificat).docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 18:08
caiet de sarcini marfuri de uz casnic.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 18:08
duae.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 18:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BIG DISTRIBUTION SRL

Preţul ofertei: 245 861,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 261 962,55 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări