1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2025 15:50
până la 14.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 11:00
până la 24.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 008 980 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2025, 15:50 - 14 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 11:00 - 24 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2025, 15:35
Data ultimilor modificări
8 iul 2025, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
22 008 980 MDL
Achizitii.md ID
21444002
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
4 aug 2025 15:49 - 30 sept 2025 15:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G103 M1 – Văsieni – R3; G103 M1 – Văsieni – R3,(parcare școală) și G110 Gâsca – Zolotievca – Pervomaisc – Gangura – Răzeni – M3, amplasate teritorial în raionul Ialoveni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini g103 g110 ialoveni.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 15:50
duae g103 g110 ialoveni.doc
Documentele la ofertă
-
3.07.25 15:50
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 15:50
contract de antrepriză drumuri g.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 15:50
anunț de participare g103 g110 ialoveni modif.pdf anunț de participare g103 g110 ialoveni modif.pdf
Documentele la ofertă
-
8.07.25 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 18 309 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 18 792 416,21 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, ocds-b3wdp1-MD-1751546220435 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751546220435 din 24.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G103 M1 – Văsieni – R3; G103 M1 – Văsieni – R3,(parcare școală) și G110 Gâsca – Zolotievca – Pervomaisc – Gangura – Răzeni – M3, amplasate teritorial în raionul Ialoveni, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. ”Service Tulis” ce a propus oferta cu cel mai mic preț în sumă de 18 309 000,00 (optsprezece milioane trei sute nouă de mii, 00 bani) lei, fără TVA și 21 970 800,00 (douăzeci și unu milioane nouă sute șaptezeci de mii opt sute, 00 bani) lei, inclusiv TVA, nu poate fi acceptată, din motivul neprezentării Documentului unic de achiziții european (DUAE), după cum prevede art. 65, alin. (4) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice „Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă”. Astfel, autoritatea contractantă fixează locul, data şi ora limită de depunere a ofertelor conform prevederilor prezentei legi iar operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, oferta complete. Respectiv, în conformitate cu prevederile art. 69, alin. (6), lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice: ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție” și respinge oferta operatorului S.R.L. ”Service Tulis” ca fiin neconformă. Operatorul economic S.C. „Nouconst” SRL, al doilea ofertant după preț, a propus oferta în sumă de 18 792 416,21 (optsprezece milioane șapte sute nouăzeci și două de mii patru sute șaisprezece, 21 bani) lei, fără TVA și 22 550 899,45 (douăzeci și două milioane cinci sute cincizeci de mii opt sute nouăzeci și nouă, 45 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3945 din 01.08.2025 S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.C. „Nouconst” SRL clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsul nr.267 din 01.08.2025 al ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 18 751 300,51 (optsprezece milioane șapte sute cincizeci și unu de mii trei sute, 51 bani) lei, fără TVA și 22 501 560,61 (douăzeci și două milioane cinci sute unu de mii cinci sute șaizeci, 61 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta a fost desemnată câștigătoare, corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 19 346 301,35 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 20 473 063 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 20 654 181,26 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări