1
Perioada de actualizare
de la 02.07.2025 19:27
până la 13.07.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2025 12:00
până la 18.07.2025 12:00
3
Licitaţie
de la 21.07.2025 15:00
până la 21.07.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 240 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iul 2025, 19:27 - 13 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2025, 12:00 - 18 iul 2025, 12:00
Începutul licitației: 21 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368566244
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2025, 19:24
Data ultimilor modificări
2 iul 2025, 19:27
Valoarea estimată (fără TVA)
1 240 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 400 MDL
Achizitii.md ID
21443175
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
20 iul 2025 18:00 - 30 dec 2025 19:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie perforată CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3500.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare nr. 38.docx
Documentele la ofertă
-
2.07.25 19:27
anexa nr. 2 - formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
2.07.25 19:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 979 900 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 980 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări