Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21442926
1
Perioada de actualizare
de la
02.07.2025 15:10
până la 07.07.2025 15:00
până la 07.07.2025 15:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
07.07.2025 15:00
până la 22.07.2025 15:00
până la 22.07.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
590 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iul 2025, 15:10 - 7 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iul 2025, 15:00 - 22 iul 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de amenajare,pavarea teritoriului adiacent de la Gradinita de copii din s.Oxentea,r-nul Dubăsari
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4578, MOLDOVA, Dubăsari, s.Oxentea, S.Oxentea R.Dubasari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2025, 15:10
Data ultimilor modificări
2 iul 2025, 21:37
Achizitii.md ID
21442926
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
2.07.25 15:10
caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pdf
caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pd
2.07.25 15:10
Data:
2 iul 2025, 21:37
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna seara. P. 9 si 10 din anuntul de participare - cifra anuala de afaceri pentru anul precedent 1mln. si 5mln. Cum de inteles? Nu este pre mare cifra anuala pentru obiectul de 600 mii?
Răspuns (3 iul 2025, 18:13):
Bună ziua!Autoritatea contractantă a a revaluat cerința stabilită inițial,respectiv cifra de afaceri anuală minimă 1mln.lei si 5 mln. lei,în raport cu valoarea estimată a contractului de 590666,67 lei fără TVA.
Noua cerința privind cifra de afaceri anuală minimă: Operatorul economic trebue să facă dovada unei cifre de afaceri anuale(pentru anul precedent sau media ultimilor 3 ani )de cel puțin 600.000 lei.
Data:
3 iul 2025, 11:12
Subiectul întrebării:
garantia pentru oferta
Întrebare:
În conformitate cu articolul 68 alineatul (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice,„Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor să prezinte o garanţie pentru ofertă.”
Având în vedere faptul că procedura în cauză reprezintă o achiziție publică de valoare mică, solicitarea unei astfel de garanții nu este obligatorie potrivit cadrului legal. Mai mult, potrivit principiilor prevăzute la art. 7 lit. c) din aceeași lege (proporționalitatea cerințelor), considerăm că impunerea unei garanții pentru ofertă nu este justificată de natura și riscurile contractului.
În acest sens, vă rugăm să examinați posibilitatea anulării cerinței privind garanția pentru ofertă, pentru a încuraja o participare cât mai largă și nediscriminatorie a operatorilor economici și pentru a evita sarcini administrative și financiare nejustificate.
În caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentația de atribuire.
Răspuns (3 iul 2025, 18:30):
Bună ziua!Autoritatea contractantă are dreptul să solicite constituirea unei garanții pentru ofertă,avind în vedere valoarea estimată a procedurii (590666,67 lei fară TVA) si faptul că legislația nu interzice solicitarea garanției pentru ofertă la praguri sub 800000 lei considerăm cerința proporțională,jjustfcată și conformă cu cadrul legal.Valoarea garantiei pentru ofertă a fost stabilită la un nivel rezonabil.prin urmare cerința privind garanția pentru ofertă se menține.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK