Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
965 583,33 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iul 2025, 14:44 - 14 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 iul 2025, 10:00 - 11 aug 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit comprehensiv de securitate IT pentru soliția de plăți instant
Informația despre anulare
Motivul anulării
Lotul „Servicii de audit de securitate IT pentru soluția de plăți instant” se anulează
din motiv că urmează a fi ajustat caietul de sarcini. Temei constituie art.71 alin.(1) lit.g) din Legea
nr.131/2015 privind achizițiile publice, potrivit căruia „Autoritatea contractantă, din proprie
iniţiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice, dacă ia această
decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie
publică, în următoarele cazuri:
g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de
atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale
se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se
constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta
măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.”.
din motiv că urmează a fi ajustat caietul de sarcini. Temei constituie art.71 alin.(1) lit.g) din Legea
nr.131/2015 privind achizițiile publice, potrivit căruia „Autoritatea contractantă, din proprie
iniţiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice, dacă ia această
decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie
publică, în următoarele cazuri:
g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de
atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale
se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se
constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta
măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.”.
Data anulării
27 nov 2025, 11:22
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2025, 14:44
Data ultimilor modificări
27 nov 2025, 11:22
Achizitii.md ID
21442869
MTender ID
CPV
72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de audit de securitate IT pentru soluția de plăți instant
Buget: 965583.33 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK