Selectaţi tipul procedurii
21442298
1
Perioada de actualizare
de la
01.07.2025 16:19
până la 10.07.2025 16:30
până la 10.07.2025 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
10.07.2025 16:30
până la 15.07.2025 16:15
până la 15.07.2025 16:15
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 iul 2025, 16:19 - 10 iul 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
10 iul 2025, 16:30 - 15 iul 2025, 16:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparatie a birourilor „Semnatura Electronica” a IP STISC din str.31 august 1989, 82, mun.Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piata Marii Adunari Nationale nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2025, 16:13
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 9:58
Achizitii.md ID
21442298
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
7 iul 2025, 09:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. p. 18 si 19 - anexa 25 - nu este clar. Conform documentatiei standart pentru servicii sunt anexele 22 si 23. Dar la DVS sunt plasate anexele la Contractul si aveti lucrari de reparatie, dar nu servicii. Care formulare trebuie se prezintam?
Răspuns (8 iul 2025, 09:07):
Buna ziua, la pct.18 si 19 trebuie prezentate Specificatiile de pret si Specificatiile tehnice pentru Lucrari de reparatie, formularele sunt anexate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK