1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2025 09:44
până la 03.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2025 10:00
până la 09.07.2025 10:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 221 150 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2025, 9:44 - 3 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2025, 10:00 - 9 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Mobilier de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2025, 9:44
Data ultimilor modificări
2 iul 2025, 8:26
Achizitii.md ID
21441727
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard (Formulare)
1.07.25 09:44
Data:
2 iul 2025, 08:26
Subiectul întrebării:
Caietului de sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să anexați Caietul de sarcini. În lista de documente nu este.
Răspuns (2 iul 2025, 08:44):
Buna ziua Accesați nemijlocit lotul acolo este atașat caietul de sarcini Pentru orice eventualitate accesați link-ul: https://achizitii.md/ro/public/tender/21441727/lot/12098583/
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.