1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2025 15:03
până la 10.07.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.07.2025 15:00
până la 15.07.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 601 222,22 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2025, 15:03 - 10 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iul 2025, 15:00 - 15 iul 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru dezvoltarea și modernizarea infrastructurii Grădinii Botanice cât și crearea facilităților pentru cercetare, educație și turism (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37378883842
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2025, 14:57
Data ultimilor modificări
30 iun 2025, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
601 222,22 MDL
Achizitii.md ID
21441386
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
17 iul 2025 15:02 - 30 dec 2026 15:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru dezvoltarea și modernizarea infrastructurii Grădinii Botanice cât și crearea facilităților pentru cercetare, educație și turism (REPETAT) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
6.3. documentația de licitație.docx
Documentele la ofertă
- Docuemetația de licitație
30.06.25 15:03
6.2. duae.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
30.06.25 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARHICUBIX

Preţul ofertei: 590 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări