1
Perioada de actualizare
de la 26.06.2025 11:24
până la 01.07.2025 10:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2025 10:00
până la 04.07.2025 10:00
3
Licitaţie
07.07.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 475 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iun 2025, 11:24 - 1 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2025, 10:00 - 4 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Mobilier ( pentru institutie medicala)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Raional Spital
Telefonul de contact
078877402
Datele achizitiei
Data publicării
26 iun 2025, 11:24
Data ultimilor modificări
27 iun 2025, 9:45
Achizitii.md ID
21439296
CPV
39130000-2 - Mobilier de birou
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae sr ungheni.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
26.06.25 11:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-DS
26.06.25 11:24
Data:
27 iun 2025, 09:45
Subiectul întrebării:
Ce fel de scheme noi ????
Întrebare:
Ce fel de scheme noi sunt acestea pentru a furniza un proiect, probabil costă bani, participarea la licitație implică deja costuri financiare și astfel de cerințe duc la lipsa de transparență a acestei licitații și la prezența unui candidat cu un proiect gata făcut.
Răspuns (27 iun 2025, 10:20):
Buna ziua ! Este solicitata Prezentarea la fața locului pentru a efectua măsurările necesare. Prezentarea schitelor viitorului mobilier obligatoriu anexat la oferta, pentru a exclude careva neclaritati ,mai usor si pentru operator executarea volumului fara abateri . La baza este folosit principiu art.7 (a) a Legei achizitiei publice nr.131/2025 utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;. ➢ transparenţa achiziţiilor publice;
Data:
27 iun 2025, 09:48
Subiectul întrebării:
proect????
Întrebare:
În 20 de ani de participare la licitații văd pentru prima dată acest lucru oferind un proiect tuturor participanților, acest proiect costă cel puțin 5000 de lei.Cine va acoperi aceste costuri dacă nu câștig licitația?
Răspuns (27 iun 2025, 10:50):
Decizia privind prezentarea schitelor viitorului mobilier îi aparține grupului de lucru pentru - utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţii contractante; Pentru toate procedurle de achizitie care prevedeau confectionarea mobilierului anuntate de IMSP SR Ungheni a fost solicitata prezenta la obiect a operatorilor economici interesati , pentru a efectua măsurările necesare . Pute-ti verifica procedurilile : https://achizitii.md/ro/public/tender/21266138/ ,https://achizitii.md/ro/public/tender/21361352/. Speram la buna intelegere si participarea la COP.
Data:
27 iun 2025, 11:43
Subiectul întrebării:
Proect ?
Întrebare:
Bună ziua. Pentru a utiliza eficient banii publici și a vă minimiza riscurile trebuie ca să dați comandă de proiect la o companie care se ocupă cu proiecte și să publicați așa cum a publicat Aeroportul nu să puneți în cârcă operatorului economic cheltuielile Dvs și să chemați toată Republica pentru a efectua măsurări. Solicităm respectuos să omiteți cerințele din anunțul de participare referitoare la proiect și efectuarea măsurărilor la fața locului.
Răspuns (27 iun 2025, 14:14):
Buna ziua ! Birourile u sunt total diferite din punct de vedere constructiv si amplasarea retelelor ingineresti - motivul pentru care necesita efectuarea masurarilor la fata locului. Au fost solicitate schite - nu elaborare de proiect . Suntem Institutie Medicala Publica - non profit ,care nu poate fi comparata cu Aeroportul . O zi calma cu reusite.
Data:
27 iun 2025, 11:49
Subiectul întrebării:
Pute-ti verifica procedurilile : https://achizitii.md/ro/public/tender/21266138/ ,https://achizitii.md/ro/public/tender/21361352/
Întrebare:
Analizînd aceste două proceduri de achizitie publică, am constatat că a fost lipsa de concurență. La o procedură de achizitie un OE si la altă procedură de achizitie 2 OE. Datorită cerinței Servicii de design, care a fost solicitată, au și participat așa de mulți ofertanți. Serviciul de design este contra cost.
Răspuns (27 iun 2025, 12:09):
Multumim pentru intrebare , decizia aprtine grupului de lucru .
Data:
27 iun 2025, 13:23
Subiectul întrebării:
Mobila
Întrebare:
Damiti lamurire cum de produs mobila din HDF?
Răspuns (27 iun 2025, 14:58):
Buna ziua ! Explicam - este o eroare de tipar ,materialul este MDF ,Dstra ca specialisti cu staj in domeniu credca va da-ti seama . Va multumim pentru eroarea depistata.
Data:
27 iun 2025, 15:03
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini
Întrebare:
Placi din HDF si minere din ABS aveti vre-o fotografie la mobilier sa vedem si noi cum arata ?
Data:
27 iun 2025, 15:06
Subiectul întrebării:
Specificatia tehnica
Întrebare:
Numai prima pozitie este din MDF ca restul mobilierului este din pal melaminat , sau este gresala ?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.