1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2025 16:36
până la 13.07.2025 11:54
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2025 11:54
până la 03.08.2025 11:54
au rămas 13 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2025, 16:36 - 13 iul 2025, 11:54
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2025, 11:54 - 3 aug 2025, 11:54
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Conținutul - cadru al documentației de proiect: 1.Proiectul demolării clădirilor existente, reamplasarea rețelelor exterioare, inclusiv proiectul organizării șantierului. 2. Construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei: - Arhitectura; - Rezistența; - Tehnologia; - Amenajarea teritoriului aferent; - Elaborarea pașaportului energetic al imobilului; - Rețele inginerești interioare și exterioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (în conformitate cu condițiile tehnice ce se atașează); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - rețele exterioare apeduct, canalizare, gaz, telefonie. Lan, etc. - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ. Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012, formularele (1,3,5,7,8,9) în două exemplare și pe suport electronic și documentația de proiect în patru exemplare și pe suport electronic. Expertizarea documentației de proiect și deviz. Devalizările compartimentale documentației de proiect, cerințe tehnice descrieri vor fi consultate din caietul de sarcini pentru proiectare ce se atașează. Prețul serviciilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea prețului, nu se acoperă de către beneficiar.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Schibin
Telefonul de contact
022820868
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
2 916 667 MDL
Achizitii.md ID
21439060
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Durata contractului
31 iul 2025 16:35 - 31 dec 2026 15:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Documentația de proiect pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei din str. Unirii nr.156 or. Orhei CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202506251626_duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
202506251626_anunt de participare (Orhei ADJAJ) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
202506251626_caiet de sarcinii (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
servicii de elaborare a documentației de proiect și de deviz pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei
Data:
7 iul 2025, 09:23
Subiectul întrebării:
Revizuirea unor criterii de participare
Întrebare:
Referitor la cerința nr. 6 din anunțul de participare cu privire la "Realizarea pe parcursul ultimilor trei ani a unei cifre medii de afaceri egală sau mai mare de 2916667 lei" solicităm micşorarea acestui plafon pînă la maxim 2 000 000 lei avînd în vedere că acest fapt exclude competitivitatea şi minimizează şansele de participare pentru unii participanţi, totodată favorizînd alţi participanţi. Posibilitatea de execuţie a unui astfel de obiect poate fi demonstrată prin experienţa similară şi proiecte deja dealizate pentru acest domeniu (justiţie-administrativ etc.), cu un volum de proiectare similar sau mai mare, dar cu preţuri mai mici (pot fi anexate contractele de proiectare şi procesele verbale de transmitere a documentaţiei realizate).
Răspuns (8 iul 2025, 17:25):
Stimate operator economic, Referitor la solicitarea Dumneavoastră privind modificarea cerinței nr. 6 din anunțul de participare — „Realizarea pe parcursul ultimilor trei ani a unei cifre medii de afaceri egală sau mai mare de 2 916 667 lei”, vă informăm următoarele: Cerința respectivă a fost stabilită în conformitate cu prevederile art. 22 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Cifra medie de afaceri a fost calculată proporțional cu valoarea estimată a contractului, cu scopul de a asigura capacitatea financiară necesară pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale și pentru a diminua riscul neexecutării corespunzătoare a contractului. Totodată, subliniem că această cerință nu are caracter discriminatoriu și se aplică în mod egal tuturor operatorilor economici interesați, nefiind menită să favorizeze sau să excludă în mod nejustificat vreun participant. Aceasta este justificată prin complexitatea, amploarea și importanța obiectivului vizat — proiectarea unei instituții judiciare de importanță națională, conform normativelor în vigoare pentru construcții publice în domeniul justiției. În consecință, solicitarea de diminuare a plafonului privind cifra de afaceri nu poate fi acceptată, întrucât nu ar mai reflecta în mod adecvat capacitatea economică și financiară minim necesară pentru realizarea obiectului achiziției. Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă încurajăm să participați la procedura de achiziție în măsura în care îndepliniți cerințele de calificare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări