1
Perioada de actualizare
de la 26.06.2025 15:52
până la 01.07.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2025 12:00
până la 11.07.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 815 566,25 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iun 2025, 15:52 - 1 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2025, 12:00 - 11 iul 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5133, MOLDOVA, Soroca, s.Rudi, MD5133 raionul Soroca satul Rudi,primaria satului Rudi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Marian
Telefonul de contact
067349568
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 iul 2025, 14:39
Valoarea estimată (fără TVA)
815 566,25 MDL
Achizitii.md ID
21438641
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5133, MOLDOVA, Soroca, s.Rudi, MD5133 raionul Soroca satul Rudi,primaria satului Rudi
Durata contractului
15 iul 2025 00:00 - 29 dec 2025 23:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a cailor de acces catre incaperile Gimnaziului din s.Rudi r-nul Soroca CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202506261543_anunt.pdf
tenderNotice
anunt de participare
26.06.25 15:52
202506261544_caiet sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet sarcini
26.06.25 15:52
202506261545_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentație standart
26.06.25 15:52
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
26.06.25 15:59
Комиссия
Prenume
Marian Iurie
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601003389
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SERALCON

Preţul ofertei: 809 701,62 MDL
Statut: Anulat
Motivul: nu coincide devizul oferta de lucrari propusă cu caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL,, Regina Lemn Plast"

Preţul ofertei: 810 566,25 MDL
Statut: Anulat
Motivul: lipsește Oferta Devizele formelenr.3,nr.5,nr.7,Scrisoare de garanție bancară în cuantum de1%din valoarea ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări