1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2025 10:50
până la 03.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2025 10:00
până la 09.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2025, 10:50 - 3 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2025, 10:00 - 9 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de control de securitate al bagajelor, coletelor, mărfii
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul Vamal
Telefonul de contact
+37322574130
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 13:33
Valoarea estimată (fără TVA)
1 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21437360
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
16 iul 2025 03:00 - 20 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament de control de securitate al bagajelor, coletelor, mărfii CPV: 38500000-0 - Aparate de control şi de testare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
23.06.25 10:50
Anun de participare
Specificaţie tehnică
-
23.06.25 10:50
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
23.06.25 10:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 990 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Control & Service

Preţul ofertei: 1 114 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 1 152 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Media Security

Preţul ofertei: 1 237 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament de control de securitate al bagajelor, coletelor, mărfii
Data:
26 iun 2025, 11:23
Subiectul întrebării:
Informație ce demonstrează capacitatea executării calitative a contractului
Întrebare:
Buna ziua, Este cerinta sa fie demontrata experienta similara, dorim sa concretizam daca echipamente de securitate se incadreaza in aceasta cerinta ca experienta similara. Deoarece concret asa echipament de care solicitati pe teritoriul RM nu sunt alte companii ori locuri unde ele pot fi procurate.
Răspuns (30 iun 2025, 08:12):
Vă informăm că, pentru îndeplinirea cerinței privind experiența similară, este necesară experiență și certificări relevante în mentenanța echipamentelor de control al bagajelor cu raze X. Această condiție este esențială pentru a demonstra capacitatea tehnică de executare a contractului. Cerința rămâne neschimbată în forma actuală.
Echipament de control de securitate al bagajelor, coletelor, mărfii
Data:
26 iun 2025, 11:27
Subiectul întrebării:
Prezentarea dovezi privind realizarea a minim 1 contract similar
Întrebare:
La cerinta "Informație ce demonstrează capacitatea executării calitative a contractului" , solicitati prezenta dovezi privind realizarea a minim 1 contract similar în ultimii 3 ani. semnat electronic. Este necesar copia contractului ? Sau totusi se poate doar de indicat numele companiei , tipul contractului si alte detalii relevante. Dovezi mai ample totusi sunt confedentiale.
Răspuns (30 iun 2025, 08:12):
Vă informăm că, în conformitate cu cerințele documentației de atribuire, este obligatorie prezentarea dovezii realizării a cel puțin unui contract similar în ultimii 3 ani. Simpla indicare a denumirii companiei, tipului de contract și altor detalii nu este considerată suficientă. În cazul în care anumite informații din documente sunt confidențiale, acestea pot fi anonimizate, cu condiția ca informațiile esențiale necesare evaluării experienței să rămână vizibile. Cerința rămâne neschimbată, conform formei prevăzute în documentația de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări