1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2025 09:49
până la 03.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2025 11:00
până la 14.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 121 541 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2025, 9:49 - 3 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2025, 11:00 - 14 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2025, 9:19
Data ultimilor modificări
23 iun 2025, 9:49
Valoarea estimată (fără TVA)
121 541 MDL
Achizitii.md ID
21437211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2025 09:32 - 15 sept 2025 09:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparația pasajului poziționat pe drumul public R6 Chișinău - Orhei - Bălți, km 136,200” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Injproiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 103 310 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 110 800 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 117 153 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări