Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21437164
1
Perioada de actualizare
de la
23.06.2025 10:39
până la 03.07.2025 11:00
până la 03.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.07.2025 11:00
până la 08.07.2025 11:00
până la 08.07.2025 11:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
5 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 iun 2025, 10:39 - 3 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 iul 2025, 11:00 - 8 iul 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2025, 10:39
Data ultimilor modificări
24 iun 2025, 14:37
Achizitii.md ID
21437164
MTender ID
CPV
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Valea Crucii 6
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Băcioii Noi 14/1, 14/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Sarmizegetusa 96/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din bd. Decebal nr. 80, 82, 82/1, 82/2, 84
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Independenței nr. 42, 42/1, 42/2, 44
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din Cuza-Vodă nr. 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 9, 9/2,11
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Hristo Botev nr. 19/7
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Constantin Brâncuși nr. 146/A
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Dacia 38
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Botanica Veche 8
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Nicolae Milescu Spătaru 13, 13/1, 13/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Voluntarilor 16/1, 16/2, 16/3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Mircea cel Bătrân 31/2 31/3 31/4
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Igor Vieru 1,3,3/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Maria Drăgan 22/1, 22/2, 22/3, 18/3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Mircea cel Bătrân 3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 17 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Vasile Vărzaru 3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Vadul lui Voda 62, 62/2, 62/3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Mircea cel Bătrân 32
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 20 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Petru Zadnipru 7/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 21 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Iazului 3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 103/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 113/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dumitru Rășcanu 33/4
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 25 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 105/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 26 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Gheorghe Madan 46/6
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 27 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Moscova 28
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Iazului 1/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 29 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Albișoara 80/4
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Gheorghe Madan 87/5
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 31 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din bd. Stefan cel mare 128/a, 128/1, 130, 128
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 32 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Stefan cel mare 132
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Lomonosov 51/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 34 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Drumul Viilor 29
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 35 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Drumul Schinoasei 1/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 36 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Grenoble 161/1, 157, 163/1, 165/1, 165/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 37 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Sfînta Vineri 16/a
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 38 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Miorița 11, 9/1, 5/1, 5/4, 5/5, 5/3, 5/2 str. Gheorghe Asachi 68/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 39 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dokuceaev 3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 40 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dokuceaev 2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 41 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Paris 38/2
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 42 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alexandru Marinescu 19/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 43 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Grigore Alexandrescu 15-17
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 44 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Calea Ieșilor 51/1, 51/2, 51/3, 51/4, 51/5
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 45 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Piața Unirii Principatelor, nr. 3
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 46 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 200
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 47 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 89 -93
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 48 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 113
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 49 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Paris 36/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 50 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 192
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 51 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din or. Durlești str. Hârtoape 26 26A
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 52 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din or. Durlești str. Stefan Voda 15
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 53 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din or. Durlești str. Codrilor 22/1
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed (1).pdf
caiet de sarcini.signed (1).pdf
Specificaţie tehnică
-
23.06.25 10:39
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
23.06.25 10:39
Data:
24 iun 2025, 14:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini expus la licitație are caracter generalist, precum și schemele conexe fiecărui lot, solicităm respectuos completarea cu cerințe punctuale (lucrări solicitate/planificate de a fi executate) la fiecare lot, în vederea estimării corecte a ofertelor de preț.
Totodată, pentru concretizare- verificarea documentației de deviz va fi contractată și achitată de autoritatea contractantă (ADR Chișinău)?
Răspuns (26 iun 2025, 09:30):
Bună ziua.
În caietul de sarcini sunt descrise sarcinile de proiectare care se aplică pentru fiecare curte. Subsecvent, pentru o elaborare calitativă a ofertei, vă recomandăm să vizitați obiectele pentru care doriți să aplicați. La necesitate aveți posibilitatea de a solicita ca un reprezentant al autorității contractante să vă ghideze și să se deplaseze cu Dumneavoastră la fața locului. Este deajuns să apelați la numărul indicat în sistem și să stabiliți vizita.
Cu referire la verificarea documentației de deviz, menționăm că aceasta va fi efectuată și achitată de către ofertant și urmează a fi inclusă în prețul ofertei.
Data:
26 iun 2025, 13:51
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Cu referire la cerințele caietului de sarcini- sunt cerințe foarte complexe care atrag după sine costuri și termeni de proiectare pe măsură, respectiv nu este clar cum s-a estimat costurile și timpul necesar pentru implementare, or acestea nu se încadrează în nici-o prevedere a normativelor de profil: acestea trebuie formate în conformitate cu prevederile NCM L.02.11–2013 Prețuri de referință pentru lucrări de proiectare în construcții, Instrucțiuni generale de utilizare a indicatoarelor de prețuri de referință pentru lucrări de proiectare în construcții inclusiv normativele conexe pe compartimente. Important este și elaborarea cerințelor în concordanță cu prevederile Amendamentului NCM L.02.11-2013/A1:2024 care prevede inclusiv Metodologia privind determinarea duratei normative de execuție a unui complex de lucrări de proiectare și cercetări de teren pentru construcția, reconstrucția și reabilitarea drumurilor publice, or actualmente beneficiarii serviciilor de proiectare neglijează acest amendament, astfel diminuând termenul de execuție lucrărilor de proiectare iar conex și a prețurilor estimative a beneficiarului.
Adițional menționăm că în caietul de sarcini este indicată obligațiunea elaborării Lucrărilor topo-geodezice- care presupune : Curbe de nivel (echidistanță 0,25 m – pentru zone urbane);
Puncte cotate (cote altimetrice în puncte cheie: colț clădire, borduri, drum, trotuar); Rețele edilitare aparente + marcate (canal, apă, gaze, electrice etc.) ; Obstacole și vegetație (copaci mari, garduri, stâlpi etc.);
Elemente de referință cadastrale (limite de lot, ax drum, clădiri) - in final coordonarea acesteia cu deținatorii de utilități în zonă (spre exemplu moldtelecom are un singur specialist pe coordonări-responsabil de toata rețeaua lor)- nu este clar cum se poate de încadrat in termenul indicat, și nu înțelegem necesitatea acesteia, dacă lucrările urmează să se efectueze in baza documentației de deviz (caiet de sarcini), nefiind un proiect de execuție;
În conformitate cu legislația națională - obligația suportării costurilor verificării documentației de proiect, deviz conform uzanțelor și prevederilor Legii nr. 721/1996 privind calitatea în construcții, aceste cheltuieli, firesc, sunt în sarcina autorității contractante, fiind parte a obligației de a asigura desfășurarea procesului de autorizare.
Răspuns (30 iun 2025, 12:50):
Bună ziua.
Cerințele au fost stabilite urmare a analizei situației din teren șși necesităților autorității contractante.
Ce ține de costurile verificării, menționăm că actul legislativ de Dumneavoastră este abrogat, costurile urmează a fi incluse în prețul ofertei de către ofertant.
Data:
1 iul 2025, 20:12
Subiectul întrebării:
01/05 Documentația Standard - Servicii.
Întrebare:
Bună ziua.
Anunțul este publicat sub codul CPV 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală. Prin urmare, conform legii, această licitație trebuie executată în baza și conform anexelor din ”Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” Iar voi ați atașat și cereți documente în baza anexelor din ”Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări”. Anexe din Doc. stnd. -lucrări nu sunt relevante Prestărilor de Servicii de proiectare.
Solicit respectuoa să vă conformați legii și să corectați documentele procedurii de achiziție astfel încât să corespundă Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. În special vă rog să revizuiți cerințele din Anunțul de Participare.
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, secțiunea 2 art. 50 Citez; ”Structura şi conţinutul documentației de atribuire sînt stabilite în documentaţia standard aprobată de Ministerul Finanţelor.”
Vă informez că ceasta este temei pentru Contestarea Documentației Procedurii de Achiziție.
Răspuns (3 iul 2025, 10:34):
Bună ziua. Vă recomandăm să examinați cu atenție Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, dar și Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin H.G. 638/2020, inclusvi și Documentația standard pentru realizarea achizțiilor de lucrări. În toate aceste acte serviciile de proiectare și elaborare a documentației tehnice sunt atribuite la procedurile de lucrări, inclusiv și formularele sunt adaptate pentru aceasta.
Data:
2 iul 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
02/05 Termenii licitației
Întrebare:
Luând în considerente volumul de anexe pe care le solicitați în raport cu numărul loturilor și perioada de vacanță a anului - termenii indicați (5 zile calendaristice) pentru depunerea ofertelor sunt prea restrînși. Solicităm extinderea termenului măcar până la sfârșitul lunii Iulie.
Răspuns (3 iul 2025, 10:35):
Bună ziua. Menționăm că perioada de vacanță se referă la intituții preșcolare, școalre și universitare. Anotimpul de vară nu este declarat perioadă de vacanță. Menționăm că nu sunteți obligat pentru calificare să depuneți oferta pentru toate loturile. Aveți posibilitatea să selectați loturile pentru care doriți să participați.
Data:
2 iul 2025, 17:42
Subiectul întrebării:
Caiteul de sarcini, Termenii licitației.
Întrebare:
Sunteți obligați prin lege să ne oferiți informația necesară în caiteul de sarcini, precum specificații tehnice.
Faptul că în caietele de sarcini nu este indicată nici-o o specificație tehncică (dimensiuni, scheme, plane) face imposibilă evaluarea lor pentru a face o ofertă de preț. Fiecare caiet de sarcini trebuie să conțină măcar indicarea ariei terenului solicitat.
Prin urmare considerăm că caietele de sarcini prezentat nu respectă legea 131 privind achizițiile publice și anume;
Articolul 34. ”(1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace
electronice, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în
conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare.”
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor
”(1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încât fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.”
Chiar dacă ignorăm (ce nu se va întâmpla) cele de mai sus, răspunsul dumneavoastră din 24 iun 2025, 14:37 precum că ofertanții pot ieși la fața locului nu este posibil de realizat în termenii propuși și nu se încadrează în cadrul legal. Deci ofertanții singuri trebuie să elaboreze caietul de sarcini, iasă la fața locului și să determine suprafața terenurilor solicitate, după care să calculăm prețul și să strângem pachetul de documente pentru licitație. Pentru 55 de loturi. Pentru acest volum de lucru dumneavoastră ați stabilit 15 zile. Iar dacă ofertantul se află după hotare ? Astfel considerăm că încălcată Legea 131 Articolul 29 (6) ”Anunțul de participare va fi publicat în termene care să ofere tuturor operatorilor economici interesaţi, fără nicio discriminare, posibilităţi reale de participare la procedurile de atribuire a contractului de achiziţii publice.”
Solicităm întocmirea caietului de sarcini cu indicarea specificaților tehnice a terenurilor și a schemelor terenelor.
Răspuns (3 iul 2025, 10:40):
Bună ziua. Solicitarea Dumeanvoastră „măcar aria terenului solicitat” a fost respectată de la publicarea procedurii de achiziții publice, ori în schema publicată pentru fiecare lot este menționată și aria terenului.
Ce ține partea a doua a clarificării, menționăm că ofertantul este responsabil de elborarea ofertei și suportă toate costurile aferente, mai mult nu sunteți obligat să participați la toate loturile. Subsecvent, atrageți atenția la faptul că cerințele de calificare și selecție sunt expuse proporțional cu numărul de loturi pentru care va fi depusă oferta. Respectiv, conform cerințelor de calificare, ofertantul urmează să aibă un minim de specialiști atestați pentru un număr anumit de loturi, fapt ce denotă faptul că fiecare specialist va vizita obiectele care urmează să le execute.
Data:
2 iul 2025, 19:56
Subiectul întrebării:
Structura Ofertei. Solicitare de modificare Anunțului de participare conform legii.
Întrebare:
ARGUMENTAERE.
Documentul Public de Achiziții Publice (în continuare DUAE) reprezintă o declarație pe propria răspundere prin care noi (ofertanții) că îndeplinim toate criteriile de calificare și selecție pe care le a solicitat autoritatea contractantă în cadrul procedurii de achiziții publice - Legea 131 Articolul 20. Respectiv răspunzând la toate întrebările din DUAE noi semnăm pe propria răspundere că corespundem cirteriilor de calificare enumerate în acest documet. Iar în cazul când se stabilește învingătorul autirtatea contractantă solicită documentele justificative pentru a demonstra că învingătorul corespunde criteriilor enumerate în DUAE. Deci declarațiile cerute (obligatoriu) în anunț nu au nici o logică și se dublează.
De exemplu voi în anunți cereți ” Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și / sau spălare de bani.” Dar în Capitolul III din DUAE sunt indicate eceste obligațiuni sub care noi deja ne semnăm. Logic și conform legii toate declarațiile din anunț, pe care le-ați inidcat în tabela din punctul 15, trebuiesc eliminate din considerentele că ele deja sunt acoperite de DUAE. Documentele Justificative penrtu confirmarea declarațiilor DUAE se solicită la etapa de evaluarea sau după determinarea învigătorului.
Documentele Justificative nu fac parte din Ofertă șu nu se includ în Anunț.
Toate declarațiile și dovezile pe care le cereți în Anunț prezintă Criterii de Calificare și Selecție, iar acestea sunt descrise în Articolul 18 ai legii 131și asigurate de DUAE.
Structura Ofertei Conform legii 131 trebuie să fie următoarea:
Articolul 67, aliniat (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a:
1 propunerii tehnice (anexa nr. 22 din doc. stand.)
2 propunerii financiare (anexa nr. 23)
3 DUAE
4 Scrisoare de garanţie bancară, după caz (anexa nr.9)
Acestea sunt toate actele pe care autoritatea contractantă trebuie să le includă în anunțul de participare.
SOLICITARE:
Stimată autoritate contractantă.
Luând în considerente cele expuse mai sus sus, rog să vă conformați legii, să puneți licitația pe pauză și să faceți următoarele ajustați la documentele procedurii de achiziție;
a) Elaborați și publicați anunțul de participare în conformitatea cu anexa nr 2 a Documentației standard
pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii.
b) În tabela din pucntul 15 a anunțului de participare enumărați numai documentele care alcătuiesc Structura Ofertei conform legii și anume;
- propunerii tehnice (anexa nr. 22 din doc. stand.)
- propunerii financiare (anexa nr. 23)
- DUAE
- Scrisoare de garanţie bancară, după caz (anexa nr.9)
c) Excludeți din Anunți acte ce Prezintă Criterii de Evaluare precum experiența similară sau lista experților, deoarece ele nu fac parte din structura ofertei și conform legii se solicită numai la etapa de evaluarea.
d) Vă referiți numai la anexele din documentația standard cofnorm Legii 131 privind achiziţiile publice.
Mersi.
Răspuns (3 iul 2025, 10:47):
Bună ziua.
Vă reamintim că rubrica clarificări este preconizată pentru a clarifica o situțaie sau o neclaritate cu referire la elaborarea ofertei, nu sunt admisibile solicitări nefondate în adresa autorității contractante. Vă recomandăm să vă familiarizați cu legislația din domeniul achizițiilor publice și cu procesul de derulare a unei proceduri de achiziții publice. VĂ atragem atenția la faptul că în Anunțul de participare cerințele de calficare urmează să fie corelate cu cele din DUAE. Mai mult ați indicat documentația standard pentru buniuri și servicii, indicînd anexe care nu vor fi folosite în procedura respectivă. Autoritatea contractantă va examina oferta conform cadrului legal, respectiv sunteți obligat să prezentați docuemntele ce constituie oferta conform Docuemtației standard pentru realizarea licitațiilor de lucrări, formularele indicate în anunțul de particiapre în caz că nu vor fi prezentate odată cu oferta, vor fi solicitate de către autoritatea contractată, este o procedură legală și obligatorie, dar și o practică unilaterală la procedurile de achizții publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK