1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2025 10:39
până la 03.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2025 11:00
până la 08.07.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2025, 10:39 - 3 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2025, 11:00 - 8 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Igor Vieru 1,3,3/1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Brînza
Telefonul de contact
+37367107344
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2025, 8:27
Data ultimilor modificări
24 iun 2025, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21437164
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Durata contractului
4 aug 2025 10:35 - 10 aug 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Igor Vieru 1,3,3/1 CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
str. igor vieru 1,3,3-1.pdf
-
23.06.25 10:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări