1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2025 11:12
până la 30.06.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2025 11:00
până la 11.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 20 584 750 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2025, 11:12 - 30 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2025, 11:00 - 11 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2025, 11:03
Data ultimilor modificări
24 iun 2025, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
20 584 750 MDL
Achizitii.md ID
21436621
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2025 11:11 - 30 sept 2025 11:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G94 G91 – Valea Mare – Boldurești – Valea-Trestieni – G89 și G87 R17 – Țîghira – Hristoforovca – R1, amplasat teritorial în raionul Ungheni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
20.06.25 11:12
caiet de sarcini raionul ungheni.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.25 11:12
duae g94 g87 ungheni.doc
Documentele la ofertă
-
20.06.25 11:12
contract de antrepriză drumuri g.docx
Documentele la ofertă
-
24.06.25 10:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA Drumuri Straseni

Preţul ofertei: 16 964 840,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1750406615538 din 21.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice ocds-b3wdp1-MD-1750406615538 din 11.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G94 G91 – Valea Mare – Boldurești – Valea-Trestieni – G89 și G87 R17 – Țîghira – Hristoforovca – R1, amplasat teritorial în raionul Ungheni, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.A.” Drumuri Strășeni” a propus oferta în sumă de 16 964 840,48 (șaisprezece milioane nouă sute șaizeci și patru de mii opt sute patruzeci lei, 48 bani) lei, fără TVA și 20 357 808,58 (douăzeci milioane trei sute cincizeci și șapte de mii opt sute opt, 58 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3572 din 16.07.2025 S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.A.” Drumuri Strășeni” clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsul nr.101 din 16.07.2025 al ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 16 970 958,76 (șaisprezece milioane nouă sute șaptezeci de mii nouă sute cincizeci și opt lei, 76 bani) lei, fără TVA și 20 365 150,51 (douăzeci milioane trei sute șaizeci și cinci de mii una sută cincizeci lei, 51 bani) lei, inclusiv TVA Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 18 772 669,23 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 18 996 706,20 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 19 578 849,60 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări