1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2025 10:30
până la 30.06.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2025 10:00
până la 11.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 854 620 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2025, 10:30 - 30 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2025, 10:00 - 11 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări ,,Termoizolarea fațadei a clădirii administrative pentru DDF Edineț, imobilului cu nr. cad. 4101208.242.01, din str. Independenței, nr.95, or. Edineț”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nuța Trofim
Telefonul de contact
022-82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2025, 10:19
Data ultimilor modificări
20 iun 2025, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
3 854 620 MDL
Achizitii.md ID
21436522
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
14 iul 2025 10:30 - 31 dec 2025 10:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări ,,Termoizolarea fațadei a clădirii administrative pentru DDF Edineț, imobilului cu nr. cad. 4101208.242.01, din str. Independenței, nr.95, or. Edineț” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3 caiet de sarcini lucrari ddf edinet.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.25 10:30
5 documentația standard +formulare.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.25 10:30
4 duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.06.25 10:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 2 911 467,99 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 3 462 025,93 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări