1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2025 09:27
până la 04.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2025 10:00
până la 14.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 231 507,52 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2025, 9:27 - 4 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2025, 10:00 - 14 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație la Grădinița de copii din S. Pîrlița, r-nul Falesti, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5941, MOLDOVA, Făleşti, s.Pîrliţa (r-l Făleşti), str. Stefan cel Mare 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Tarlapan
Telefonul de contact
060601008
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 iul 2025, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
231 507,52 MDL
Achizitii.md ID
21436416
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5941, MOLDOVA, Făleşti, s.Pîrliţa (r-l Făleşti), str. Stefan cel Mare 22
Durata contractului
17 iul 2025 08:09 - 31 dec 2025 07:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la Grădinița de copii din S. Pîrlița, r-nul Falesti, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202506200925_Duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
20.06.25 09:27
202506200925_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.25 09:27
Pirlita, Gradinita de copii reparatie F1A.pdf
Specificaţie tehnică
-
27.06.25 08:09
Комиссия
Prenume
Tarlapan Ghenadie
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601002706
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MOSDRAG-SUCCES

Preţul ofertei: 169 856,06 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 216 738,14 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări