1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2025 09:04
până la 30.06.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2025 09:00
până la 07.07.2025 09:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 768 334 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2025, 9:04 - 30 iun 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2025, 9:00 - 7 iul 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Ecran LED, Sistem de lumină scenă și Sistem de sonorizare în cadrul proiectului ”Uniți prin cultură, aproape de tradiții și valori românești”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bordei Nina
Telefonul de contact
069893937
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2025, 9:04
Data ultimilor modificări
27 iun 2025, 17:51
Achizitii.md ID
21436393
CPV
32200000-5 - Aparate de emisie pentru radiotelefonie, radiotelegrafie, radiodifuziune şi televiziune
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2. duae.pdf 2. duae.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
20.06.25 13:59
1. anunț de participare sc bunuri.semnat.pdf 1. anunț de participare sc bunuri.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare A fost modificat perioada de livrare
20.06.25 14:53
4. caracteristici echipament crc proiect drrm (1).pdf 4. caracteristici echipament crc proiect drrm (1).pdf
Specificaţie tehnică
- Caracteristici tehnice
27.06.25 17:20
3. documentația standard (1).pdf 3. documentația standard (1).pdf
Documentele la ofertă
- Documentația de licitație
27.06.25 17:51
4. caracteristici echipament crc proiect drrm.docx
Documentele la ofertă
-
27.06.25 17:51
1. anunț de participare sc bunuri.semnat.docx
Documentele la ofertă
-
27.06.25 17:51
Data:
20 iun 2025, 12:13
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Buna ziua, verificati va rog valoarea estimata pentru lotul 2, se pare prea mic. La fel nu a fost indicat nici o unitate de control a sistemului de lumini, cu ce va fi dirijat ? Dispuneti Dvs de un mixer sau o consola de control a sistemului de lumini, daca nu, de ce nu sa inclus in caietul de sarcini? Multumesc.
Răspuns (20 iun 2025, 14:05):
Suma estimată a fost stabilita în urma consultării prețurilor de piață. Sistemul de lumini va fi controlat de un calculator din posesie!
Data:
20 iun 2025, 12:45
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa indicati lungimea cablurilor XLR. Care va fi distanta intre echipamante? Orice operator economic poate oferta cablu de 0,1m pentru a scade pretul ofertei, si se incadreaza in specificatiile solicitate. Va rog sa Modificati caietul de sarcini
Răspuns (20 iun 2025, 15:10):
Vă mulțumim pentru interesul acordat procedurii de achiziție desfășurată de Secția Cultură Ialoveni în cadrul proiectului „Uniți prin cultură, aproape de tradiții și valori românești”. Referitor la lungimea cablurilor XLR între echipamente aproximativ 1.5 m; distanța până la punctul de control poate să varieze de la 10 la 50m. Modificăm și în caietul de sarcini! Vă mulțumim!
Data:
20 iun 2025, 12:48
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Buna ziua, indicati un diapazon pentru puterea Proiectoarelor LED. Orice operator poate oferta proiectoare de 10W (Care trebuie sa lucreze concomitent cu Beam-uri de 200W), nu este corect din punct de vedere tehnic, Va rugam ca specialistul care a scris caietul de sarcini sa specifice puterea minima a proiectoarelor Led Par. Multumim.
Răspuns (24 iun 2025, 17:25):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebările și clarificările solicitate. Puterea Proiectoarelor cel puțin 300W!
Data:
20 iun 2025, 12:49
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Va rugam sa specificati diametrul EXACT al trubei de care va fi fixat tot echiapamentul, exista 2 standarde de trube si respectiv prinderi, de 35mm si 50mm. Va rugam sa specificati Exact!
Răspuns (24 iun 2025, 17:30):
Bună ziua! Vă rugăm să revedeți modificările din caietul de sarcini unde sunt specificate dimensiunile barelor de suport!
Data:
20 iun 2025, 12:52
Subiectul întrebării:
Lotul 2 si 3
Întrebare:
Va rugam mult, sa revizuiti caietul de sarcini, sa puneti spatiu intre cuvinte, este imposibil de citit. Nu credem ca o procedura de achizitie publica in suma de 770 mii lei, si care promoveaza valorile romanesti trebuie sa contina atatea greseli gramaticale. Va multumesc.
Răspuns (20 iun 2025, 14:02):
Cerem scuze pentru greșeli, care se datoreaza unor conflite de soft Microsoft Office. Documentele au fost substituite cu versiunea PDF.
Data:
20 iun 2025, 12:55
Subiectul întrebării:
Lotul 3
Întrebare:
Va rugam sa specificati lungimea tuturor cablurilor necesare (cele de semnal si cele de putere) pentru interconectarea sistemului, la fel cum si la lotul 2, Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 17:32):
Bună ziua! Vă rugăm să revedeți modificările din caietul de sarcini unde sunt specificate dimensiuni pentru trasarea cablurilor! Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Data:
20 iun 2025, 13:00
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Boxa Sub, a-ti indicat ca boxa trebuie cu optiuni de suspendare. Cum va fi instalata boxa? Pe Podea, pe Scena, Sau suspendata ? Daca va fi suspendata, inpreuna cu boxele de tip line-array? Concretizati va rog pozitionarea exacta a boxelor, din asta va conta mult si cantitatea de cablu necesara.
Răspuns (24 iun 2025, 17:37):
Bună ziua! Solicităm ca boxele Line Array să fie suspendate de tavan(Top+Sub), în caz că la momentul montării vor apărea dificultăți cu suspendarea Sub-ului - vom merge pe varianta de suspendare doar a Top-urilor, Subul- respectiv montat pe podea. Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Data:
20 iun 2025, 14:04
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Ati indicat termen de livrare 30 zile, ceia ce este imposibil sa fie executat un astfel de proiect in termeni atit de restinsi (doar daca este la cineva in stoc si se favorizeaza), cel putin pentru ecran LED. VA rugam sa extindeti termenul de livrare la 60-90 zile.
Răspuns (20 iun 2025, 14:56):
Vă mulțumim pentru interesul acordat procedurii de achiziție desfășurată de Secția Cultură Ialoveni în cadrul proiectului „Uniți prin cultură, aproape de tradiții și valori românești”. Referitor la solicitarea privind modificarea termenului de livrare a echipamentelor (ecran LED, sistem de lumini scenă, sistem de sonorizare), dorim să vă informăm că perioada de livrare specificată inițial – 30 de zile – corespunde rigorilor calendarului de implementare a proiectului, care include evenimente cultural-artistice majore în luna august. Totuși, într-un spirit de flexibilitate și deschidere, vă aducem la cunoștință că, fără a afecta desfășurarea acestor evenimente, putem extinde termenul de livrare până la maximum 40 de zile calendaristice de la semnarea contractului. Această ajustare este făcută exclusiv pentru a asigura respectarea cadrului legal, a egalității de șanse între ofertanți și a obligațiilor asumate prin proiect, nicidecum în favoarea vreunui agent economic anume.
Data:
21 iun 2025, 13:04
Subiectul întrebării:
DOCUMENTE EDITABILE
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa anexati - si documentatia in format editabil. Aceasta v-a putea ajuta la ordonarea documentelor de participare. Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 17:21):
Bună ziua! Încercăm să rezolvăm solicitarea D-stră!
Data:
21 iun 2025, 13:49
Subiectul întrebării:
Privitor la Documente Eligibilitate
Întrebare:
Buna ziua. Avem asa Document - Fisa tehnica a bunului. Pentru Ecrane Led - ea nu este valabila - Atunci cind Panourile Led - Ele nu sint insotite de asa acte. Doar O declaratie Pe propria raspundere - si o Copie de la Specificatiile trimise de la producator - ar putea clarifica situatia. Exceptie este Procesorul Video - care are Fisa Tehnica. Mai trebuie sa atribuiti numerele de ordine in lista documentelor obligatorii - (revedeti va rog - documente se cer 14 dar scrise dupa ordine doar 13) Deci - Nu toate produsele sint insotite de asa document - ca sa le putem face o copie - Plus - Sint ptoduse specifice - care urmeaza a fi comandate in CHINA. (Ecranul Led) - Si actele - suplimentare - ar putea fi obtinute - doar dupa ce se face importul bunurilor, pentru ca le putem gasi in cutii. (Inclusiv Luminile de scena). Cerem excluderea acestui docment - si Obligativitatea prezentarii - in momentul Predarii Echipamentelor. Or - Excludeti Panourile LED din obligativitate. La fel - si la Documente confirmative ce atesta certificarea bunului - Clarificati va rog - concret de care acte se are in vedere - pentru ca se cere - OR copia Fisei tehnice - ceea ce se cere in documentul anterior, or se cere ALTE documente, or Copia Certificatelor Bunurilor...Nu este clar la ce concret se refera . Deci aceasta pozitie - or trebuie exclusa or clarificata . DUAE - LA PUNCTUL 4B.3 - CE CERE clarificarea Cifrei de afaceri pe 3 ani precedenti. Va rog sa ne clarificati - Se urmareste Oare Ca Agentul Economic sa aiba o Cifra de afaceri medie poate ? Nu este specificat. Dar - luind in consideratie ca Suma Bugetului este destul de mare - venim cu ideea - de a cere o Conditie Obligatorie - ca Rulajul lunar pentru ultimii 3 ani, - a Participantului (Operatotului Economic) sa nu fie mai mic decit Bugetul pentru Toate 3 loturi - 769000 mdl sau Rulajul mediu anual pentru ultimii 3 ani sa fie 769000*12=9228000 mdl/an. Probabil - ca asa - vor participa Operatori economici - Capabili financiar sa execute cu succes prevederile contractuale. Este o propunere rezonabila - si va rugam sa o aveti in vedere. Multumim anticipat.
Răspuns (24 iun 2025, 16:37):
Vă mulțumim mult pentru sugestii și clarificările oferite. Dorim să precizăm că intenția noastră este să asigurăm o participare cât mai largă a agenților economici, fără a impune restricții legate de cifra de afaceri, tocmai pentru a sprijini concurența loială și diversitatea ofertanților. În ceea ce privește cerința referitoare la fișa tehnică a ecranului LED, modificăm, înlocuind cu declarațiea pe propria răspundere anexând caracteristicile tehnice primite de la producător. Astfel, documentele detaliate (fișa tehnică oficială, certificatele de conformitate) vor fi prezentate la momentul livrării echipamentului. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și deschidere și rămânem la dispoziție pentru orice alte detalii.
Data:
21 iun 2025, 14:09
Subiectul întrebării:
ECRAN LED SPECIFICATII
Întrebare:
Buna ziua. Banuiesc ca nu aveti un specialist pe Ecran foarte experimentat. 1. Marimi - ar trebui sa fie 5mX3M - si nu 3.5 x 5 - cum se cere. In caz ca e nevoie de un ecran solid - nu este nevoie de acel 0.5 - (respectam proportiile 16:9) Plus ca se cheltuie inutil pentru acel 0.5 metri... 2. Panouri - ar fi corect sa se foloseasca or de 500*500 or 1000*500mm - si nicidecum combinate - este o combinatie lipsita cumva de necesitate tehnica. Plus ca panourile de 1000*500 mm - sint putin mai ieftine fata de cele mai mici.... Iarasi - Am avea economie.. Ar fi 30 de de toate .. Plus ca ati indicat la punctul 2 ca ecranul e 3.5x5m - Nu cred ca aveti nevoie de 2 ecrane ... Va rugam sa clarificati - Pentru Moment - nu este rezonabil ceea ce se cere - nici tehnic - nici financiar. 3. Privitor la consum - ati scris 230-250 W/m.p. PAi - Consumul - se poate regla - din procesor - in dependenta de luminozitate... Nu aveti de ce sa cereti vreo limita - mai ales - ca unele efecte - au nevoie de o luminositate mai mare - altele - mai mica ... 4. Va rog sa ne clarificati - Ecranul led - v-a fi suspendat - sau pe podea ? Cum este nevoie ? Si - daca suspendat - Exista o bara speciala de care sa fie fixat ? Sau trebuie sa o prevedem in Oferta... 5. Aveti trasata linie de alimentare de 220 V - aparte pentru Ecran ? cu o capacitate minima de 5000 W ? Sau - Urmeaza sa se traseze ? 6. Rata de improspatare - ar trebui sa fie indicata minima - sau De fapt - Toate Specificatiile - ar trebui sa fie cerute Variabile - de la - pina la , sau minim - maxim... Redactati va rog... Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 16:37):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificările transmise și sugestiile constructive. Referitor la punctele enunțate: 1. Dimensiunea ecranului principal va fi de 5 x 3 m, respectând proporțiile 16:9, așa cum ați menționat. Pe lângă acest ecran, precizăm că vom avea nevoie și de un al doilea ecran LED. 2. Privitor la consum, într-adevăr, valorile pot varia în funcție de luminozitate. 3. Ecranul principal va fi suspendat, iar în acest sens vă rugăm să includeți în ofertă și o bară de agățare adecvată, care să fie montată pe tavan. 4. Alimentarea cu energie electrică 380V se află la aproximativ 5 metri distanță de locul instalării ecranului, iar cablarea acestei alimentări urmează să o includeți în ofertă. 5. Cu privire la rata de reîmprospătare, este indicată valoarea minimă. Vă mulțumim pentru implicare și rămânem deschiși pentru alte clarificări care pot contribui la o ofertă cât mai adecvată cerințelor.
Data:
21 iun 2025, 14:22
Subiectul întrebării:
Specificatii LUMINI
Întrebare:
Buna ziua. 1. Va rugam sa ne clarificati - Marimea scenei - adica de fapt dimensiunile toate. 2.Echipamentele - o sa fie fixate - pe o bara speciala din aluminiu - care este deja instalata ? sau - Trebuie sa o prevedem in Oferta. Daca da - Ce marimi / diametru sa fie bara ? In cite puncte ? 3. Echipamentul Lumini Led - are nevoie si de un DMX controler. Daca il aveti - va rog sa specificati modelul - si Programa cu care se lucreaza. Plus - Este nevoie de a face programe speciale pentru Sala de Concerte. Aveti persoana responsabila de Programarea echipamentelor ? Deasemenea - clarificati va rog - lungimea cablurilor. De la Controler - catre ultimul dispozitiv. 4. Deasemenea - ar putea fi nevoia de un Lap Top - pentru a instala Programa de control a efectelor speciale. Pentru Ecran Led - aparte - si pentru Lumini - aparte ... Va rog sa aveti in vedere aceste momente - si sa ne clarificati...5. Deasemenea - Va rog sa ne clarificati - daca reteaua de 220 V - este deja trasata - Dedicat -= pentru sistema de lumini . 6. Instruire - va rugam sa clarificati - cite ore este nevoie ? In mod normal - procedura de instruire - poate dura si 1 saptamina - depinde de cit de rapid - se invata.. Dar - corect ar fi - Persoana responsabila - deja sa cunoasca - Per general - cum se utilizeaza luminile si cum se programeaza - . Aceasta informatie - se poate gasi in surse deschise - gen Youtube. Aici - chiar e nevoie de Specialist Care sa fie pregatit deja (instruit)- La fel si la Ecran Led. Orice greseala - cit de mica - poate duce la deteriorarea echipamentului - si la infunctionalitatea lui ... Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 16:38):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebări și vă oferim următoarele clarificări: 1. Dimensiunea scenei este de 11 x 5 m. 2. Echipamentele de lumini vor fi montate pe o bară de aluminiu în 3 puncte cu diametrul de 50 mm, care trebuie inclusă în ofertă. Această bară va fi suspendată și fixată de tavan. 3. Avem deja în dotare un DMX controler. Sistemul de lumini va fi conectat la un calculator existent care va rula software-ul pentru efecte și control. Nu este nevoie să includeți laptop sau controler în ofertă. 4. Cablarea este inclusă în modificarea la Caietul de sarcini, deci lungimile vor fi definite acolo. Conexiunile de la controler către ultimul dispozitiv se vor realiza conform cerințelor de amplasare. 5. Alimentarea cu 220 V este disponibilă la 5 m distanță de locul montării echipamentului (cablarea urmează a fi realizată de executant). Nu este trasată o linie dedicată, deci acest aspect trebuie avut în vedere. 6. După instalare și verificare, o instruire de 1 oră este suficientă pentru personalul nostru, astfel încât instruirea să acopere doar particularitățile echipamentului. Vă stăm la dispoziție pentru orice alte detalii.
Data:
21 iun 2025, 14:29
Subiectul întrebării:
SERVICE CENTRU LOCAL
Întrebare:
Aceasta prevedere trebuie clarificata. Un Service centru Inregistrat Oficial - cu toate actele in regula - pentru Toate loturile din Caietul de sarcini - n-o sa gasiti. Deci - Cerem - ca acest document - sa fie exclus din lista - pentru ca - se poate interpreta - diferit - si ar putea aparea -multe motive pentru Contestatie. Ecrane led- Oficial - Service centru - nu este in MD. La fel si pentru Lumini. La fel si pentru Sistem de sunet. Exista Garantia pe care o cereti - si - la necesitate - orice Operator economic- care semnat - Are obligatia de a organiza - Reparatia pe Garantie sau inlocuirea produsului defect. Unde o face - in alta tara - sau in Moldova - este alegerea lui. Deci - acest document - nu ar trebui sa fie Obligatoriu - si trebuie exclus - de altfel - O sa fie contestatii cu privire la documentatia ceruta. Simplu - Nu exista in Republica Moldova - Service Centru Autorizat - pentru Echipamentele cerute de Autoritatea Contractanta. Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 16:44):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificările transmise. Înțelegem observația dumneavoastră cu privire la lipsa unui service centru autorizat oficial în Republica Moldova pentru echipamentele incluse în caietul de sarcini (ecrane LED, sisteme de lumini, sisteme de sunet). Având în vedere specificul acestor echipamente și lipsa unui astfel de centru local, suntem de acord ca această cerință să fie exclusă. Se va păstra obligația ca ofertantul să asigure garanția completă pentru tot echipamentul furnizat, inclusiv reparațiile sau înlocuirea echipamentelor defecte pe perioada de garanție. Modalitatea concretă de remediere (în țară sau peste hotare) va rămâne la latitudinea ofertantului, cu respectarea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Vă mulțumim pentru colaborare și rămânem la dispoziție pentru orice alte clarificări.
Data:
21 iun 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
SPECIFICATII SISTEM DE SONORIZARE
Întrebare:
Buna ziua. Avem de clarificat urmatoarele aspecte : 1. Care sint dimensiunile salii de concert ? Am vrea sa intelegem - necesitatea cererii a boxelor De tip Line Array... Plus - Specificatiile trebuie sa fie variabile . Si in cazul difuzoarelor - de ce 8 sau 10 - si daca e 12 - schimba ceva ? Si daca unghiul de dispersie - este mai mare - schimba situatia in directie mai rea ? si daca bobina - este de 4 - este mai rau ca 2.5 ? Deci haideti sa fim Specialisti - aceste specificatii - trebuie sa fie lasate cumva - la minimi parametri - si nu limitate. La fel si la Fregvente.. Si daca subwooferul - se ridica pina la 120 Hz - e mai rau ? Sau nu e compatibil cu ceva.... Orice specialist va fa spune asta.... 2. Monitor scena - Wati - Variabili - ati scris exact - ceea ce contravine Legii . 131/2015 la fel raspuns fregventa marime difuzor si marime bobina - toate trebuie sa fie scris - minim ... 3. Microfoane - va rugam sa clarificati - 2 seturi cite 2 microfoane - sau 2 baze - cu 1 microfon. Poate aveti vreo solicitare mai speciala - De exemplu - Capsula tip Beta 58, sau...Daca da - va rugam sa includeti solicitarea.. 4. Pentru Podium-Rack - ar fi mai simplu - daca ati anexa o poza - cu toate ca si asa e clar .. Dar - pentru a fi siguri.. 5. Clarificati - citi metri de cablu - de semnal pentru fiecare boxa, acel de alimentare - este in set la fiecare boxa. inclusiv la monitoare. Daca nu se indica lungimea- oferta poate fi inerpretata diferit - si respectiv pretul ofertei - poate sa fie foarte diferit - fapt care sa rezulte dezavantaj... 6. Ati indicat - fixare de pod/lateral, gaurire in perete - Clarificati va rog - Boxele vor fi instalate pe pereti ? Oare necesita poate anumite stative speciale .. Anexati Poza. Ca sa fie clar ce este nevoie de facut . Privitor la Instruire - La fel - clarificati - de cite ore este nevoie.. Pentru ca - Instruiri sint diferite.. Cit de competenti sint angajatii ? Au cunostintele de baza in dom,eniul sunetului sau se solicita Invatare de la 0 ? Multumesc.
Răspuns (24 iun 2025, 17:20):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebările și clarificările solicitate. Vă transmitem mai jos răspunsurile noastre detaliate, pentru o înțelegere completă a cerințelor: 1. Dimensiunile sălii de concert: Sala are o suprafață de 50 x 18 m, iar înălțimea suficientă pentru a permite suspendarea echipamentelor. Având în vedere aceste dimensiuni, este absolut necesar un sistem profesionist de tip Line Array suspendat. Scopul este acela de a asigura o acoperire uniformă a sunetului, cu o calitate impecabilă, fără zone moarte sau prea zgomotoase, indiferent de locul ocupat în sală. Această soluție este esențială pentru prezentări live, concerte, spectacole orchestrale și evenimente similare. 2. Sistemul de sonorizare va fi suspendat de tavan, fără utilizarea stativelor cu un aspect estetic profesional a scenei. 3. Microfoane: Solicităm 2 microfoane wireless profesionale, fiecare cu propriul receptor dedicat, important acestea să fie profesionale. Este preferabil ca marca acestora să fie SHURE, pentru a asigura calitatea sunetului și fiabilitatea echipamentelor. 4. Alimentarea electrică: Alimentarea cu energie electrică (220V) este disponibilă la o distanță de aproximativ 5 metri față de locul montării sistemului de iluminat și sonorizare. Aceasta urmează a fi trasată și inclusă in ofertă. 5. Cablare: Lungimea cablurilor și detaliile aferente sunt stabilite și incluse în modificările la caietul de sarcini. 6. Instruire personal: Având în vedere complexitatea echipamentului, considerăm că o instruire de 1 oră este suficientă. Personalul nostru are deja cunoștințe de bază privind utilizarea echipamentelor audio, iar instruirea se va concentra pe particularitățile echipamentului livrat. Toate celelalte caracteristici tehnice și parametri solicitate le veți regăsi în modificarea la caietul de sarcini. Vă mulțumim pentru colaborare și rămânem la dispoziție pentru orice alte întrebări sau clarificări suplimentare.
Data:
26 iun 2025, 08:36
Subiectul întrebării:
port 3G-SDI pentru procesorul video
Întrebare:
În cadrul specificațiilor tenderului, este solicitat un port 3G-SDI pentru procesorul video. Am dori să solicităm clarificări în legătură cu necesitatea acestui port: este esențial pentru aplicațiile descrise în caietul de sarcini, sau există posibilitatea de a înlocui acest port cu o soluție alternativă? În particular, dorim să propunem utilizarea unui receptor HDMI wireless, care ar permite transmiterea semnalului video printr-un singur port HDMI, fără a mai necesita portul 3G-SDI. Vă rugăm să ne confirmați dacă această soluție wireless este acceptabilă și dacă ar putea înlocui portul 3G-SDI, având în vedere cerințele tehnice. Apreciem clarificările dumneavoastră
Răspuns (26 iun 2025, 17:25):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea adresată și interesul manifestat față de specificațiile echipamentului. Referitor la portul 3G-SDI, acesta este solicitat tocmai pentru a asigura o transmisie video stabilă și fără întreruperi, la o calitate Full HD 1080p, cu întârziere minimă (aproape inexistentă). Acest standard este conceput special pentru transmisii pe distanțe mari prin cablu coaxial fără pierderi de calitate. Având în vedere că la noi distanța dintre procesorul video și ecran este de circa 60 m, portul 3G-SDI este esențial, fiind o soluție profesionistă și fiabilă pentru acest tip de aplicație. Înlocuirea acestuia cu o variantă HDMI wireless nu este recomandată, deoarece semnalul fără fir ar putea introduce latență, posibile interferențe și riscuri de întrerupere, mai ales pe distanțe mari și într-un mediu cu spectru aglomerat. Din acest motiv, pentru a garanta performanța și stabilitatea echipamentului, cerința portului 3G-SDI rămâne una esențială. Vă mulțumim pentru înțelegere și rămânem la dispoziție pentru orice alte clarificări.
Data:
27 iun 2025, 12:39
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Ecrane LED
Întrebare:
Buna ziua. 1. Rugam respectuos sa indicati in cite puncte trebuie sa fie schela de montare. 2. Dimensiunea ecranelor sa fie totusi de 5 x 3 m? (cum e mentionat mai sus), sau cum este indicat in Caracteristici tehnice: 3,5x5 metri. 3. Pentru al doilea ecran LED va fi nevoie de schela de montare, in Caracteristici tehnice se solicita doar o schela de montare. Multumesc.
Răspuns (27 iun 2025, 14:52):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebările formulate și pentru atenția acordată detaliilor tehnice. Venim cu următoarele clarificări: Schela suspendată de tavan va fi montată în atâtea puncte de prindere câte vor fi considerate necesare de către montator, în funcție de greutatea panourilor LED și cerințele de siguranță tehnică. Este important ca montajul să respecte toate normele de rezistență și stabilitate. Vor fi instalate două ecrane LED: Primul cu dimensiunile de 5 x 3 m; Al doilea cu dimensiunea de 2,5 x 1 metru, care va fi montat pe schela menționată deja în modificarea la caietul de sarcini. Dimensiunea totala a tuturor panourilor solicitate este de 5*3,5m Referitor la schela pentru al doilea ecran, aceasta este deja prevăzută în modificarea la caietul de sarcini. Vă stăm la dispoziție pentru alte detalii sau clarificări suplimentare.
Data:
27 iun 2025, 12:57
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 3 - Sistem de sonorizare
Întrebare:
Buna ziua. 1. Rugam respectuos sa indicati Cablu alimentare boxe-120m - cite bucati ? 2. Cablu XLR/alimentare 220V trasare către mixer - ce lungime ? 3. Cablu XLR/alimentare pentru monitoare scenă - ce lungime ? 4. Daca e posibil de indicat mai detailat numarul/tipul/lungimea la cabluri. Multumesc.
Răspuns (27 iun 2025, 16:11):
Bună ziua Vă mulțumim pentru întrebările adresate și pentru interesul față de detaliile tehnice ale proiectului. În ceea ce privește cablarea, vă informăm că lungimile și tipurile de cabluri au fost măsurate în teren, în baza distanțelor reale dintre punctul de control, panoul electric, boxe, monitoare de scenă și stagebox, și sunt indicate în caietul de sarcini. Vă oferim, cu respect, următoarele clarificări: 1. Cablu de alimentare boxe – 120 m: Aceasta este lungimea totală cumulată, distribuită astfel: 2 trasee: 20 m și 25 m (pentru boxele suspendate), 2 x 10 m pentru monitoarele de scenă, 55 m de la panou la punctul de control. Numărul de bucăți exacte poate varia în funcție de soluția tehnică adoptată de ofertant. Cablu XLR: nu este necesar pentru conexiunea mixerului, acesta fiind conectat prin cablu CAT 5 cu Stageboxul. 2.Cablu XLR și alimentare pentru monitoare de scenă: XLR: 2 x 10 m, Alimentare 220V: 2 x 10 m. Cablu XLR pentru boxe suspendate: 20 m și 25 m (2 bucăți), Cablu XLR pentru monitoare: 2 bucăți x 10 m, Cablu XLR pentru subwoofer: 2 bucăți x 10 m, Cablu alimentare 220V: 55 m (panou – punct control), 20 m + 25 m (panou – boxe suspendate), 2 x 10 m (panou – monitoare). Toate aceste lungimi sunt orientative, urmând să fie adaptate cu precizie la montaj, iar ofertantul are libertatea să propună o configurație tehnică optimă care să corespundă cerințelor din caietul de sarcini. Vă mulțumim pentru cooperare și rămânem disponibili pentru alte detalii.
Data:
27 iun 2025, 16:26
Subiectul întrebării:
Podium-rack, 16U
Întrebare:
Bună ziua, e posibil de anexa o poza sa fie mai clar cum trebuie sa arate acest Podium-rack, 16U. Din ce material trebuie sa fie?
Răspuns (27 iun 2025, 17:12):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebare. Referitor la podium-rack-ul de 16U, vă informăm că materialul din care trebuie să fie confecționat trebuie să fie dintr-un material standart utilizat de producătorii de Rack-uri, Poate fi placaj din mesteacăn multiplex de 7-10 mm, Profile: realizate din aluminiu stabil, pentru rezistență și protecție. În ceea ce privește o imagine orientativă, menționăm că ofertanții au posibilitatea de a propune un model echivalent, cu condiția respectării tuturor cerințelor tehnice și funcționale prevăzute. Vă mulțumim pentru cooperare și rămânem disponibili pentru orice alte clarificări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.