Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21435402
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
823 934,35 MDL
Perioada clarificărilor:
18 iun 2025, 16:49 - 25 iun 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 iun 2025, 15:00 - 1 iul 2025, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează procedura COP nr. 21435402, având ca obiect Lucrări de reparație a grupurilor sanitare in cadrul Școlii Primare "Grigore Vieru" din str. Nicolae Milescu Spatarul 13/3, mun. Chișinău în temeiul Articolului 71. Anularea procedurii de achiziție publică, alin. (1) lit d) au fost prezentate oferte care sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
Data anulării
23 iul 2025, 11:31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 16:49
Data ultimilor modificări
23 iul 2025, 14:38
Achizitii.md ID
21435402
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
19 iun 2025, 16:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare. Va multumim.
Răspuns (19 iun 2025, 16:43):
proiect finanțat din Bugetul de Stat în cadrul Programului de îmbunătățire a condițiilor de igienă și sănătate în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal, ediția 2025, finanțare aprobată prin Ordinul comun al Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale nr. 98/820 din 30 mai 2025.
Data:
20 iun 2025, 11:47
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
Buna ziua. In documentatia standart, atasata la procedura in cauza este stipulat urmatoarele:
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante
In anuntul de participare garantia de buna executie se prezinta sub forma de transfer la contul AC.
Se va accepta si alte forme de prezentare a garantiei de buna executie ?
Răspuns (20 iun 2025, 14:02):
Bună ziua. Se va accepta numai Garanția bancară solicitată conform Anunțului de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK