1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2025 14:49
până la 24.06.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2025 13:00
până la 30.06.2025 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 762 020 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2025, 14:49 - 24 iun 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2025, 13:00 - 30 iun 2025, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală în Sala de Sport (bloc D) la Instituția Publică Liceul Teoretic ,,Ion Luca Caragiale” din mun. Orhei, str. Vasile Lupu 60/1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Caprari
Telefonul de contact
060567503
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 11:02
Data ultimilor modificări
18 iun 2025, 14:49
Valoarea estimată (fără TVA)
762 020 MDL
Achizitii.md ID
21434855
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 60
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală în Sala de Sport (bloc D) la Instituția Publică Liceul Teoretic ,,Ion Luca Caragiale” din mun. Orhei, str. Vasile Lupu 60/1 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL,,Certicus"

Preţul ofertei: 569 870,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pret cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 636 976,60 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Reniur cons

Preţul ofertei: 655 733,80 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 714 812,31 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări