1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2025 11:42
până la 27.06.2025 12:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2025 12:00
până la 02.07.2025 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 895 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2025, 11:42 - 27 iun 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2025, 12:00 - 2 iul 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2025, 11:42
Data ultimilor modificări
23 iun 2025, 15:12
Achizitii.md ID
21434049
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (concept).pdf caiet de sarcini (concept).pdf
Documentele la ofertă
-
17.06.25 11:42
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.06.25 11:42
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
17.06.25 11:42
Data:
23 iun 2025, 15:12
Subiectul întrebării:
Integrări cu sisteme terțe
Întrebare:
În Caietul de sarcini (concept) se specifică necesitatea integrării sistemului „DAJ soft” cu mai multe sisteme ale Primăriei la pct. 5.4. (e-management, management al sarcinilor, achiziții și concursuri etc.), dar având că Caietul de sarcini (concept) a fost elaborat în 2021 (pe foaia de titlu este indicat acest an), rugăm să comunicați lista actualizată a sistemelor cu care urmează să fie integrată sistemul
Data:
26 iun 2025, 17:28
Subiectul întrebării:
12. Termenii și condițiile de prestare solicitați
Întrebare:
În punctul 12. din anunțul de participare este specificat ca sistemul să fie livrat în decurs de maxim 4 luni de la semnarea contractului, dar sunt temeni foarte ambițioși, deoarece conceptul face o descriere generalizată, proiectarea soluției propriu zis va dura mult timp, iar având în vedere complexitatea, procesele care trebuie să le asigure și integrările cu sisteme/servicii terțe, deja va duce la depășirea termenului. Termenul de prestare a serviciilor poate fi majorat?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.