1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2025 17:13
până la 26.06.2025 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2025 12:30
până la 07.07.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 388 889,17 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2025, 17:13 - 26 iun 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2025, 12:30 - 7 iul 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță corectivă, preventivă și adaptivă a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2025, 17:06
Data ultimilor modificări
16 iun 2025, 17:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 388 889,17 MDL
Achizitii.md ID
21433749
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
9 iul 2025 08:00 - 30 dec 2026 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectivă și preventivă a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța adaptivă a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice (MPay) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "QSystems" SRL

Preţul ofertei: 1 388 889,17 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări