Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21433609
1
Perioada de actualizare
de la
16.06.2025 15:55
până la 27.06.2025 10:00
până la 27.06.2025 10:00
au rămas 10 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
27.06.2025 10:00
până la 08.07.2025 10:00
până la 08.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
464 150 MDL
Perioada clarificărilor:
16 iun 2025, 15:55 - 27 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 iun 2025, 10:00 - 8 iul 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare:
Lotul 1:
Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc;
Lotul 2:
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5946, MOLDOVA, Făleşti, s.Risipeni, strada Unirii nr.77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2025, 15:55
Data ultimilor modificări
17 iun 2025, 10:13
Achizitii.md ID
21433609
MTender ID
CPV
34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Buget: 349270.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdf
ID: 13cbae19-ea6e-44af-a084-6bd5b2dd4eb8
tenderNotice
-
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdf
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdf
ID: 13cbae19-ea6e-44af-a084-6bd5b2dd4eb8
tenderNotice
tenderNotice
-
17.06.25 10:13
Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor
Data:
16 iun 2025, 16:46
Subiectul întrebării:
Containere 1100 litri HDPE
Întrebare:
Sa înțelegem ca aici trebuie sa câștige containerele SULO, ca cel mai bun raport de pret si calitate, asa cum ati mai făcut câțiva ani in urma. Inca o licitație "transparenta si cinstita" cu manipulări prin standarde interne DIN (Germania) si "kinshofer". Serios voi ca organizatori cunoașteți ce însemna aceasta si cum trebuie sa arate la un tomberon?
Răspuns (17 iun 2025, 10:12):
Criteriul de atribuire a contractului este stabilit conform cerințelor din ghidul de achiziții destinat APL, aprobat de către finanțator, cu referire la tipul/modelul de containere, oferta trebuie sa corespunda cerințelor din specificatiile tehnice
Data:
18 iun 2025, 10:32
Subiectul întrebării:
Criteriul de atribuire, aprobat de către finanțator
Întrebare:
Finanțatorul poate sa aibă solicitări specifice, dar daca achiziția se publica pe platforma electronica care este organ de stat si se spune legii achizițiilor publice, automat trebuie sa va conformați cerințelor legii. In cazul dat am in vedere descrierea bunurilor. Sau faceți schimbările necesare, sau schimbați platforma de publicare a anunțului. Aveti 3 zile la dispoziție. Daca dupa 3 zile nu va conformați, ne întâlnim la ANSC cu plângere pe documentația achiziției (descrierea bunurilor cu cerințe obligatorii)
Răspuns (19 iun 2025, 09:59):
Cu referire la clarificare depusa va informam urmatoarele:
Procedura de achiziție cade sub incidenta art. 5 din Legea 131/2015. Excepții
(1) Prevederile prezentei legi nu se aplică:
m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale şi atribuite:
– conform procedurii specifice a unei organizații internaționale.
Conform anuntului de participare este descrisa clar informația privind modul de desfasurare a procedura de achizitie, suplimentar va informam NOTA: Procedura se desfasoara in cadrul proiectului de implicare civica in guvernarea locala „MA IMPLIC”,faza II, implementat de catre Fundatia Centrul Moldo-Elvetian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agentiei Elvetiene pentru Dezvoltare si Cooperare (SDC), care reprezinta Consiliul Federal al Confederatiei Elvetiene;
Conform pct. 26 din ”Anuntul de Participare” NU SE SUPUNE PROCEDURII DE CONTESTARE, Procedura de achiziție finanțată din sursele financiare ale proiectul MA IMPLIC, Pe parcursul termenului de așteptare, operatorii economici pot remite notificări scrise asupra deciziei de atribuire al APL către SKAT la următoarea adresă: str. Alexei Mateevici 34, MD - 2012, Chișinău, Republica Moldova; +373 22 212 053, info@int.skat.ch.
Totodata va informam despre faptul ca Autoritatea Contractantă până la inițierea și desfasurarea procedurii de achiziție a participat la instruirile organizate in cadrul programului de finantare, in urma caruia a fost informata despre modul de pregatire a documentatiei de atribuire și desfaurarea însasi a procedurii conform ghidului aprobat de finanțator.
Pînă la publicarea procedurii toate documentele inclusiv specificatiile tehnice au fost coordonate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK