1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2025 14:28
până la 26.06.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2025 11:00
până la 07.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 065 800 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2025, 14:28 - 26 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2025, 11:00 - 7 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2025, 13:58
Data ultimilor modificări
26 iun 2025, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
6 065 800 MDL
Achizitii.md ID
21433462
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2025 14:26 - 31 aug 2025 14:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini - drum ocolirea poduri r6.docx
Documentele la ofertă
-
16.06.25 14:28
duae r6 drum temporar.doc
Documentele la ofertă
-
16.06.25 14:28
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
16.06.25 14:28
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
16.06.25 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 5 992 795 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări