1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2025 11:33
până la 21.06.2025 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2025 10:30
până la 27.06.2025 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 433 950 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2025, 11:33 - 21 iun 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2025, 10:30 - 27 iun 2025, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a blocurilor sanitare din aripa drepta (fete) și aripa stăngă (baieți) în cadrul LT "Gaudeamus"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Borta
Telefonul de contact
68811899
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2025, 11:31
Data ultimilor modificări
16 iun 2025, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
433 950 MDL
Achizitii.md ID
21433283
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Durata contractului
9 iul 2025 11:33 - 30 dec 2025 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a blocurilor sanitare din aripa drepta (fete) și aripa stăngă (baieți) în cadrul LT "Gaudeamus" CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Criterii de evaluare
-
16.06.25 11:59
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.06.25 11:59
documentatia standarta omf 69.docx
Documentele la ofertă
-
16.06.25 11:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cristicom Service SRL

Preţul ofertei: 345 921,13 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări