Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 946 626,74 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2025, 13:19 - 16 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2025, 10:00 - 19 iun 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea rețelelor interioare pentru blocul A etajul I-II

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 , anularea procedurii de achiziție publică ali. 1, lit g) există abateri grave de la prevederile legii care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheerea contractului.Pe parcursul analizei și evaluării/finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractată aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să ducă la încălcarea principiilor prevăzute la a7rt.
Data anulării
3 iul 2025, 16:14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4577, MOLDOVA, Dubăsari, s.Molovata, s.Molovata r. Dubasari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Bejan
Telefonul de contact
067366026
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2025, 13:19
Data ultimilor modificări
3 iul 2025, 16:15
Achizitii.md ID
21430908
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
11 iun 2025, 17:04
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rog caietul de sarcini in format WORD, MULTUMESC
Răspuns (12 iun 2025, 13:27):
buna ziua. L-am publicat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.