1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2025 16:29
până la 25.06.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2025 11:00
până la 11.07.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 516 600 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2025, 16:29 - 25 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2025, 11:00 - 11 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea Mobilier pentru creșă publică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Belei Adrian
Telefonul de contact
024672404
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2025, 16:16
Data ultimilor modificări
11 iun 2025, 13:21
Valoarea estimată (fără TVA)
516 600 MDL
Achizitii.md ID
21430411
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Durata contractului
14 iul 2025 16:27 - 31 dec 2025 16:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea Mobilier pentru creșă publică CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat (1).pdf caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
documentație standart.semnat.pdf documentație standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
anunț de participare (3).semnat.pdf anunț de participare (3).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
11.06.25 13:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 253 745 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 369 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 450 016,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări