1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2025 11:51
până la 21.06.2025 11:48
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2025 11:48
până la 01.07.2025 11:48
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 2 980 153,29 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2025, 11:51 - 21 iun 2025, 11:48
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2025, 11:48 - 1 iul 2025, 11:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Produse alimentare destinate alimentației copiilor
din instituțiile preșcolare ale mun. Strășeni , sem. 2, anul 2025.
(perioada: 01.07.2025 - 31.12.2025)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str.M.Eminescu 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Șaptefrați
Telefonul de contact
069039699
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2025, 11:51
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 11:48
Achizitii.md ID
21430123
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare ld prod. alim.primăria strășeni, sem.2, anul 2025 .docx
Documentele la ofertă
-
10.06.25 15:21
rechizite bancare primaria m. strășeni garantie de ofertă.docx
Clarificări pentru participanți
Date pentru garanția de ofertă (inclusiv transfer)
19.06.25 11:48
Data:
10 iun 2025, 13:38
Subiectul întrebării:
garantia de oferta
Întrebare:
rugam indicarea rechizitelor bancare pentru efectuarea transferului garantiei de oferta
Răspuns (10 iun 2025, 14:01):
Buna ziua, la moment specilistul ce răspunde de transferuri este în concediu, vă recomandăm să perfectați scrisoare de garanție bancară.
Data:
10 iun 2025, 14:57
Subiectul întrebării:
garantia de oferta
Întrebare:
deoarece oferta urmeaza a fi depusa pina la 30.06.2025, rugam sa fie indicate rechizitele bancare pentru efectuarea transferului garantiei de oferta la momentul revenirii specialistului respectiv
Răspuns (10 iun 2025, 15:02):
Ne vom stărui. Mulțumim de înțelegere.
Data:
10 iun 2025, 15:04
Subiectul întrebării:
lot 7
Întrebare:
in lot 7 sunt incluse diferite tipuri de carne. și e indicat greșit același CPV. Diferite tipuri de carne au diferite CPV. Producătorii locali produc un tip de carne. Includerea intrun singur lot a diferitor tipuri de canre impiedica participarea la concurs a producatorilor locali de carne. Solicităm divizarea lotului 7 in loturi separate, pe tip de carne și CPV respectiv. Mulțumim
Răspuns (10 iun 2025, 15:11):
Bună ziua, în anunțul de participare vom stabili că pentru lotul 7 evaluarea se va face per poziții.
Data:
17 iun 2025, 12:28
Subiectul întrebării:
lot 7
Întrebare:
Bună ziua, rugam efectuarea specificarii în anunțul de participare că pentru lotul 7 evaluarea se va face per poziții, după cum ați menționat mai sus.
Răspuns (17 iun 2025, 14:09):
Bună ziua: Extras din anunțul de participare: ”pct. 23. criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: - Loturile: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 8; 9; 10 și 11 - cel mai mic preț pentru fiecare lot în parte; - Lotul: 7 - cel mai mic preț pentru fiecare poziție în parte;
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.