1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2025 23:02
până la 11.06.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2025 08:30
până la 16.06.2025 08:30
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 120 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2025, 23:02 - 11 iun 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2025, 8:30 - 16 iun 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Mobilier de birou conform necesităților DP mun. Chisinau

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baciu Vitalie
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2025, 23:02
Data ultimilor modificări
10 iun 2025, 19:21
Achizitii.md ID
21430053
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
-
9.06.25 23:02
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
9.06.25 23:02
Data:
10 iun 2025, 19:21
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Cerem divizarea pe loturi- PAL si fotolii. Producatorii autohtoni nu produc scaune, si mai eficient sa procurati de la cei care le importa
Răspuns (11 iun 2025, 08:06):
Autoritatea contractantă va accepta bunuri cât de la producători autohtoni atât și de la importatori.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.