1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2025 14:16
până la 18.06.2025 09:54
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2025 09:54
până la 21.06.2025 09:54
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 142 467 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2025, 14:16 - 18 iun 2025, 9:54
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2025, 9:54 - 21 iun 2025, 9:54
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de renovare a Postului Voluntar de Pompieri și Salvatori din comuna Geamăna
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2025, 13:45
Data ultimilor modificări
9 iun 2025, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 142 467 MDL
Achizitii.md ID
21429732
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
25 iun 2025 14:07 - 30 dec 2025 14:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de renovare a Postului Voluntar de Pompieri și Salvatori din comuna Geamăna CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (3).signed.pdf ds_lucrari (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standart
9.06.25 15:25
duae_ro_0 (3).doc
Documentele la ofertă
-duae
9.06.25 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 1 111 597,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai mic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări