1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2025 16:38
până la 19.06.2025 09:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2025 09:00
până la 23.06.2025 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 12 393 750 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2025, 16:38 - 19 iun 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2025, 9:00 - 23 iun 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

În etapa I sunt planificate lucrările pentru reconstrucția blocului A, principalele lucrări constând în:
- Construcții din beton armat
- Soluții arhitecturale: zidării, pardosea, pereți, tavane, tâmplărie, acoperiș, praguri.
- Amenajare: lucrări de terasament, amenajare (pavaje și îmbrăcăminte din beton asfaltic), spații verzi

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Tcaciuc
Telefonul de contact
067389124
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2025, 16:38
Data ultimilor modificări
9 iun 2025, 16:45
Achizitii.md ID
21429668
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Specificaţie tehnică
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: conține caietul de sarcini și listele cu cantitățile de lucrări
9.06.25 16:38
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.06.25 16:38
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
tenderNotice
anunțul de participare. conține scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse
9.06.25 16:38
Data:
9 iun 2025, 16:45
Subiectul întrebării:
!
Întrebare:
Care este sursa de finantare a lucrarilor date ?
Răspuns (9 iun 2025, 16:47):
în anunțul de participare este indicat: sursele bugetului local și sursele FNDRL
Data:
9 iun 2025, 16:52
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog caietul de sarcini in format Word si in forma desfasurata a resurselor pentru pozitiile listei de cantitati.
Răspuns (9 iun 2025, 17:01):
CPL.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcții-montaj prin metoda de resurse”, aprobat prin Ordinul Ministrului Dezvoltării Regionale și Construcțiilor nr. 6 din 23.01.2013: pct.4.2.2 În Republica Moldova se utilizează două tipuri de norme de deviz: a) norme de deviz orientative, care figurează ca Norme de deviz pentru lucrări de construcţii, montaj, reparaţii, restaurare şi de punere în funcţiune a mecanismelor, puse în aplicare, începînd de la 1 ianuarie 2002 prin ordinele Organului Naţional de dirijare în Construcţii. Normele de deviz orientative se utilizează pentru întocmirea devizului investitorului, de asemenea pot fi utilizate de către întreprinderile de construcţii-montaj; b) baza normativă proprie a utilizatorului, din care fac parte normativele de deviz individuale, care ţin cont de condiţiile reale de activitate a întreprinderii executant de lucrări. De regulă, această bază normativă se bazează pe normele de deviz orientative. Baza normativă proprie a utilizatorului se utilizează pentru întocmirea devizelor antreprenorului (determinarea valorii ofertelor), în conformitate cu pct. 4.2.3 al prezentei Instrucţiuni. pct. 4.1.6 Lista cu cantităţile de lucrări pe categorii se întocmeşte conform Formularului Nr.1 (se anexează ca exemplu). Formularul nr. 1 atașat la procedura de achiziție corespunde modelului din actul normativ citat. Respectiv resursele le calculați în conformitate cu Norme de deviz pentru lucrări de construcţii, montaj, reparaţii, restaurare şi de punere în funcţiune a mecanismelor, puse în aplicare, începînd de la 1 ianuarie 2002 prin ordinele Organului Naţional de dirijare în Construcţii.
Data:
10 iun 2025, 08:48
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa excludeti cerinta din anuntul de participare, cu privire la cuantumul maxim privind subcontractarea, conform HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Art.112.
Răspuns (10 iun 2025, 09:46):
conform art. 18 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă poate aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului, astfel limita subcontractării stabilite va demonstra capacitatea profesională, economică și tehnică a operatorului. HG nr. 638/2020 la pct. 112 stabilește plafonul maxim al subcontractării, plafonul minim fiind la discreția autorității contractante. Prin urmare, cerința stabilită în anunțul de participare, care prevede un plafon maxim de subcontractare de 15%, este conformă cu dispozițiile legale în vigoare
Data:
10 iun 2025, 11:50
Subiectul întrebării:
Art.18
Întrebare:
Vă rugăm să nu reinventați legea, aveți dreptul să solicitați criterii în conformitate cu prevederile legale, dar să nu modificați pragurile deja prevăzute de lege. Rezultă ca dacă conform legii se solicită cuantumul garanției bancare maxim 2%, atunci aveți dreptul să solicitați 4-5%?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.