1
Perioada de actualizare
de la 05.06.2025 15:36
până la 11.06.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2025 16:00
până la 18.06.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 375 583 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2025, 15:36 - 11 iun 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2025, 16:00 - 18 iun 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, 3, mun. Chișinău, Conform Anexei nr 1.
Lucrări de reparații capitale la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, 3, mun. Chișinău, Conform Anexei nr 2.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Dumitru
Telefonul de contact
+37322257551
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 iun 2025, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 375 583 MDL
Achizitii.md ID
21428941
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Gh. Tudor,3
Durata contractului
23 iun 2025 03:00 - 23 aug 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, 3, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, 3, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
DS_lucrari AC CNAS Et 1 și 2.semnat
Specificaţie tehnică
DS semnat
5.06.25 15:36
Anunt de participare AC CNAS Et 1 și 2.semnat
Specificaţie tehnică
Anunt de participare semnat
5.06.25 15:36
DUAE lucrari AC CNAS Et 1 și 2
Specificaţie tehnică
DUAE in word
5.06.25 15:36
DS_lucrari AC CNAS Et 1 și 2
Specificaţie tehnică
Ds in word
5.06.25 15:36
DUAE lucrari AC CNAS Et 1 și 2.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE semnat
5.06.25 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTELHOME

Preţul ofertei: 944 088,46 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 095 186,93 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări